رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"خبرنگار روسی": مقامهای آمریکایی به تحریم کشورها معتاد شده اند

15:00 - 04 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۸۴۱
خبرنگار و مجری تلویزیونی روسیه اعلام کرد: مقامهای آمریکایی به تحریم کشورهای دیگر معتاد شده اند و نمی توانند بدون آن زندگی کنند.
به گزارش سرویس بین الملل ، "رامان بابایان" خبرنگار و مجری برنامه سیاسی تک شو به نام "حق رای" در شبکه تلویزیونی روسی "تی.وی.سی" روز یکشنبه در این برنامه گفت: آمریکا که از چند دهه پیش در ابتدا علیه شوروی سابق و سپس روسیه مطابق "قانون جکسون ونیک" تحریم های تجاری اعمال کرده بودند پس از لغو این تحریم، قانون جدید "ماگنیتسکی" را وضع کردند.

وی یاداوری کرد: قانون ماگنیتسکی به بهانه واهی نقض حقوق بشر در روسیه تصویب شد و بر اساس آن، آمریکا تحریم هایی را علیه روسیه وضع کرده است.

آمریکا به بهانه ممانعت شوروی سابق از مهاجرت یهودیان این کشور به سرزمین های اشغالی فلسطین، حدود 40 سال پیش اصلاحیه جکسون-ونیک را تصویب کرده بود که محدودیت هایی در تجارت آن کشور با شوروی و پس از فروپاشی این کشور با روسیه به وجود آورده بود.

خبرنگار روس در ادامه این برنامه تلویزیونی گفت: آمریکا فقط علیه روسیه تحریم وضع نکرده است و این کشور سالها به دلایل گوناگون انواع تحریم ها علیه ایران وضع کرد.

بابایان گفت: جالب است یک هفته پیش، زمانی که با اجرای توافق هسته ای برجام، آمریکا بخشی از تحریم ها علیه ایران را لغو کرد، پس از یک شبانه روز، تحریم های جدیدی را در رابطه با برنامه موشکی این کشور اعمال کرد.

وی ادامه داد: مقامهای آمریکایی به قدری به تحریم کشورهای دیگر عادت کرده اند که آن را بخشی از وظایف کشور خود و جزء انفکاک ناپذیر سیاست خارجی آمریکا می دانند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *