رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ورزقان

22:20 - 02 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۱۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفاظت از حقوق بیت المال و اراضی دولتی و منابع طبیعی شهرستان ورزقان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری شهرستان ورزقان جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفاظت از حقوق بیت المال و اراضی دولتی و منابع طبیعی شهرستان به ریاست رئیس دادگستری شهرستان ورزقان در محل دادگستری تشکیل شد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان ورزقان، فرماندار شهرستان ورزقان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر ورزقان، رؤسای ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ثبت اسناد و املاک و شهرداری ورزقان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه رئیس دادگستری شهرستان ورزقان اظهار داشت: متأسفانه قصور و کوتاهی بعضی از مسئولین در حفظ حقوق بیت المال از جمله اراضی منابع طبیعی که با گسترش محدوده شهری داخل در محدوده می شوند و فنس کشی و حصارکشی نمی شوند و بدون تعیین تکلیف رها می شوند، موجب تعرض و تجاوز افراد سودجو و طمعکار می گردند؛ در این صورت است که تعارض حق شخصی با منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی بوجود می آید. مسئولین مربوطه باید نهایت دقت را داشته باشند تا چنین مواردی پیش نیاید.

علیرضا فرهنگ پور همچنین به طرح  مسکن مهر شهرستان ورزقان اشاره کرد و از رؤسای بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خواست که در اسرع وقت، نسبت به حل و فصل مشکلات و مسائل مربوطه طرح اقدام نمایند.

وی در خصوص قانون پیش فروش آپارتمان که از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود، گفت: قانون پیش فروش آپارتمان از مصادیق بارز پیشگیری از وقوع جرم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *