آغاز پیش فروش «اس5 اتوماتیک» از اول بهمن ماه

17:22 - 30 دی 1394
کد خبر: ۱۲۴۵۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
پیش فروش «اس5 اتوماتیک» از اول بهمن ماه امسال در سراسر کشور آغاز می شود.
به گزارش ، پس از عرضه موفقیت آمیز محصول شاسی بلند «اس5» از سوی کرمان موتور، این شرکت خودروسازی بخش خصوصی تولید «اس5 اتوماتیک» را در برنامه تولید خود دارد بطوریکه قرار است پیش فروش این محصول از فردا(اول بهمن ماه) آغاز شود.

براساس این گزارش، "اس5 اتومات" 880 میلیون ریال قیمت گذاری شده است و در پیش فروش اولیه با 20 میلیون ریال تخفیف به خریداران واگذار خواهد شد.

در طرح پیش فروش این شاسی بلند اتوماتیک، علاقمندان با پرداخت 450 میلیون ریال برای تحویل خودرو در تیرماه سال آینده با سود مشارکت 20 درصدی می توانند نسبت به خرید این خودرو محبوب اقدام کنند.

محصول «اس5 اتومات» یک خودرو 4سیلندر 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 174 اسب بخار است که از موتور بنزین سوز مجهز به سیستم پرخوران از نوع توربو شارژر به حجم 2000سی.سی بهره می برد. "اس5 اتومات" به گیربکس اتوماتیک دو کلاچه(6سرعته) مجهز شده و با مخزن سوخت 55 لیتری از حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برخوردار است.

ابعاد این خودرو شاسی بلند 1660×1840×4430 میلی متر(ارتفاع×عرض×طول) می باشد که فاصله دو محور آن 2645 میلی متر و وزن خالص آن 1545 کیلوگرم است.

برخی دیگر از امکانات و تجهیزات این خودرو شامل سان روف، آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن، آینه های جانبی تا شونده برقی، چراغ های عقب LED، دارای دیمر(تنظیم كننده نور صفحه كیلومتر)، کامپیوتر سفری، تنظیم برقی صندلی راننده، مموری صندلی راننده، مجهز به گرمكن صندلی های جلو، مجهز به سیستم ISOFIX، سیستم ترمز كمكی هیدرولیك HBA، سیستم توزیع الكترونیكی نیروی ترمز EBD، سیستم پایداری الكترونیكی ESC، سیستم كنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC، سیستم كنترل ایستایی در سر بالایی HAC، ترمز پارك برقی EPB، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو+ كیسه هوای جلو و جانبی (4عدد) است.

یادآور می شود که «اس5 اتومات» به اخطاردهنده فشار باد چرخ ها، فرمان برقی + Servomotor، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سیستم پخش 5MP با خروجی USB ، IPod،AUX ،GPS، بلوتوث، دارای 6 بلندگو، كلیدهای مولتی مدیا روی فرمان، خروجی پاور 12ولت، شیشه Reflex، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، سنسور باران، گرمكن شیشه جلو، استارت دكمه ای و سیستم ورود بدون كلید نیز مجهز شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *