فردا آلاینده‌های جوی در 4 استان افزایش می یابد

12:20 - 30 دی 1394
کد خبر: ۱۲۴۳۱۸
نقشینه گفت: افزایش آلاینده جوی در شهرهای تهران، اصفهان، کرج و قم فردا پنج شنبه یک بهمن و روز جمعه 2 بهمن پیش‌بینی شده است.
امروز نسبت به روز گذشته کاهش دما در بندرعباس رخ داده است

امیر حسین نقشینه درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان در رابطه با افزایش دمای هوا در استان‌های مختلف کشور اظهار کرد: امروز در استان‌ هرمزگان (شهرستان بندرعباس) دمای هوا 23 درجه، جزیره کیش 23 درجه، جزیره قشم 23 درجه و استان چهار محال و بختیاری 24 گزارش شده است.

وی در رابطه با کاهش دمای هوای استان هرمزگان (شهرستان بندر عباس) نسبت به روز گذشته ادامه داد: امروز چهارشنبه 30 دی، دمای هوا نسبت به روز گذشته در شهرستان بندرعباس کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در  استان مازندران (شهرستان ساری) در روز گذشته 32 درجه و استان رشت 24 درجه بود، اظهار کرد: با نفوذ جریانات خنک در استان مازندران (شهرستان ساری) امروز به 21  و رشت 14 درجه گزارش شده است که تا کنون ذر این دو استان 10 تا 11 درجه کاهش دما داشتیم.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: علت افزایش دمای محسوس سواحل شمالی در روز گذشته به دلیل پوشش ابری در برخی نقاط و همچنین وزش باد گرم جنوبی است.

نقشینه در خاتمه اعلام کرد: همچنین افزایش آلاینده جوی در شهرهای تهران، اصفهان، کرج و قم  فردا پنج شنبه یک بهمن و روز جمعه 2 بهمن پیش‌بینی شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *