تا این لحظه نمی‌دانستم پرکارترین بازیگر جشنواره هستم/من در خانه‌ام فقط یک رادیو دارم

9:43 - 30 دی 1394
کد خبر: ۱۲۴۲۲۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
یزدان بخش گفت: من تا به این لحظه نمی دانستم که یکی از پر کارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر هستم و این موضوع را همین الان متوجه شدم.
تا این لحظه نمی‌دانستم پرکارترین بازیگر جشنواره هستم/من در خانه‌ام فقط یک رادیو دارم

شیرین یزدان بخش بازیگر سینما که با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت و گو با گفت: من تا به این لحظه نمی دانستم که یکی از پر کارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر هستم و این موضوع را همین الان متوجه شدم این را هم باید بگویم با توجه به اینکه سن و سالی از من گذشته در هر فیلمی یا نقش مادر و یا نقش مادر بزرگ را ایفا می کنم.

وی افزود: در فیلم «عادت نمی کنیم» نقش یک مادر را ایفا می کنم اما با توجه به اینکه حفظ کردن دیالوگ ها برای من سخت است به عوامل فیلم گفتم تنها دیالوگهای مرا پرینت بگیرند و آن را برایم بفرستند یعنی من کل فیلمنامه را نخواندم به همین دلیل از ماجرای کلی این فیلم با خبر نیستم اما می دانم که در «عادت نمی کنیم» نقش مادر ساره بیات را ایفا می کنم که دامادم محمد رضا فروتن است و با یکدیگر اختلاف دارند این را هم باید بگویم که نقش من در این فیلم بسیار کوچک است.

این بازیگر ادامه داد: در فیلم سینمایی «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی نیز مادر سحر دولتشاهی و علی مصفا هستم که اتفاقا این ها نیز با یکدیگر درگیری دارند.

وی ادامه داد: قسمتی از این فیلم در رابطه با آلودگی هوا است و من ظاهرا در این فیلم دچار ناراحتی تنفسی می شوم اما با توجه به اینکه همه فیلمنامه ها را نخوانده ام بعید می دانم محور کلی این فیلم در رابطه با آلودگی هوا باشد ممکن است تنها اشاره ای در رابطه با این موضوع در این فیلم شده باشد.

بازیگر «لطفا مزاحم نشوید» تصریح کرد: در« ابد و یک روز» نیز نقش مادر هفت فرزند را ایفا می کنم اما با توجه به اینکه عوامل فیلم دوست ندارند اطلاعاتی زیادی در رابطه با «ابد و یک روز» پیدا کند نمی توانم توضیحات بیشتری بدهم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه نقش های جانبی را در این چند اثر ایفا کردم فکر نمی کنم بتوانم موفقیتی در جشنواره کسب کنم این را هم باید بگویم که اصلا نمی دانم چه کسانی داور جشنواره هستند و چه نوع فیلمهای در جشنواره حضور دارند اصلا برایتان بگویم که من فقط یک رادیو در خانه دارم که نمی دانم آن کار می کند یا نه.

یزدان بخش ادامه داد: ترجیح می دهم بیشتر تماشاگر باشم اما خانم ها و آقایان کارگردان خیلی به من محبت دارند و مرا در آثارشان راه می دهند و بعد از این همه فیلمی که بازی کردم باز تماشاگر بودند را بیشتر دوست دارم به هر حال سن و سالی از من گذشته وحفظ دیالوگ ها و جلوی دروبین رفتن برایم مشکل است و آن طور که برای جوانان جذابیت دارد برای من ندارد زیرا من به یک باره به این ورطه افتادم که به نظرم قسمت بود.

وی خاطر نشان کرد: من یک روز در محوطه تئاتر شهر بودم و افشین هاشمی به من گفت ما می خواهیم یک چهره ناشناخته در فیلممان باشد و قول می دهم همین یک بار شما حضور داشته باشید و به همین ترتیب در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» بازی کردم و بعد از آن برای اصغر فرهادی به ایفای نقش پرداختم که بعد از آن دیگر دوستان کارگردان مرا فراموش نکردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *