فعالیت 679 شورای آموزش و پرورش در کشور

20:10 - 29 دی 1394
کد خبر: ۱۲۳۹۹۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 679 شورای آموزش و پرورش در کشور داریم، گفت: 9489 نفر عضو شوراها هستند که عمدتاً از صاحب‌نظران، نمایندگان ائمه جمعه، رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نمایندگان انجمن اولیا و مربیان هستند.

به گزارش ، مرضیه گُرد با بیان اینکه 679 شورا در سطح کشور وجود دارد، اظهار کرد:در این شورا 9 هزارو 849 نفر عضو هستند که عمدتاً از صاحب‌‌نظران، نمایندگان ائمه جمعه، رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان هستند.

وی افزود: حضور 94 درصدی فرمانداران و بخشداران در شوراهای نشان از اهمیت دادن به امر شورا بوده است و حضور 84 درصد استانداران در کنار مدیران کل، به ما کمک زیادی کرده است.

گُرد با برشمردن اهداف شوراها گفت: سه هدف اصلی شورا دارد که مهم‌ترین آن تحقق مشارکت مردمی و استفاده از توان بخش غیردولتی است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: باید ببینیم چقدر از مشارکت شهرداری‌ها استفاده کنیم و چقدر از حضور افراد خیر و مدرسه‌سازان در امر مدرسه‌سازی که همت کرده‌اند، بهره‌مند شده ایم و اینکه چقدر از درآمدهای مصرح در قانون، استفاده کرده و از حضور 17 دستگاهی که در قانون شوراها نام برده شده نیز استفاده کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *