رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از گسترش فعالیت داعش در "افغانستان" نگران هستیم

16:00 - 26 دی 1394
کد خبر: ۱۲۲۰۹۸
خبرگزاری میزان - بلگراد-ایرنا- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کرواسی در نشستی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب گفت: مهمترین نگرانی ما توسعه و گسترش فعالیت های داعش در افغانستان است.
از گسترش فعالیت داعش در به گزارش سرویس بین الملل ، "دراگو لوریچ" روز جمعه در دیدار با "محمد ابراهیم طاهریان فرد" با اشاره به اینکه نیروهای کرواسی در قالب ناتو در شمال افغانستان حضور دارند، گفت: امنیت این نیروها برای دولت زاگرب بسیار مهم است.

وی افزود: در حال حاضر داعش و عوامل آن صنعت گردشگری را هدف قرار داده اند که این مسئله نیز از دغدغه های دیگر ماست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کرواسی تصریح کرد: در این راستا می توان به حملات تروریستی داعش در مصر، ترکیه، فرانسه، بلژیک و دیگر مناطق اشاره کرد.

محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر کشورمان در کرواسی نیز در این دیدار خداحافظی بر مبارزه با پدیده تروریسم و خشونت و افراط گرایی و ریشه کن کردن آن تاکید کرد.

دو طرف همچنین درباره ضرورت همفکری و تبادل نظر مستمر درباره مسائل مرتبط با تروریسم، افراط گرایی، بحران پناهجویان، ثبات و امنیت در منطقه جنوب شرق اروپا و وضعیت مسلمانان در کرواسی تأکید کردند.

طاهریان فرد روز پنجشنبه نیز با "میلان باندیچ" شهردار شهر زاگرب دیدار و ضمن ارزیابی مثبت از همکاری و روابط دو جانبه پایتخت های دو کشور در مورد سفر شهردار زاگرب به تهران در صدر یک هیات رسمی تبادل نظر کردند.
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *