مسئولان احساس مسئولیت جدی در تامین امنیت سیستان و بلوچستان ندارند

11:24 - 30 مهر 1393
کد خبر: ۱۲۱۹۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به اینکه جنایتکاران در سیستان و بلوچستان همچنان دست به آدم‌کشی می‌زنند، گفت: مجلس به قضیه ورود می‌کند.

: نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به اینکه جنایتکاران در سیستان و بلوچستان همچنان دست به آدم‌کشی می‌زنند، گفت: مجلس به قضیه ورود می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، محمدعلی شهریاری صبح امروز چهارمه طی تذکر آیین نامه ای در صحنی مجلس اشاره کرد: متاسفانه جنایت کاران تکفیری برای چندمین بار یکی از معلمین جوان ما به نام سرگزی را به جرم معلم بودن و خدمت کردن در بلوچستان با اسلحه کلاشینکف به شهادت رساندند.

وی افزود: آقایانی که همایش می گذاند و اعلام می کنند که امنیت نسبی برقرار شده است آیا این امنیت نسبی آنان برای اشرار است یا مردمان عادی؛ از روز گذشنه شاهد اعلام نارضایتی مردم از مسئولان امنیتی در استان بلوچستان بودده ام و نمی توانم پاسخ منطقی به آنها بدهم.

نماینده مردم زاهدان در خانه ملت تاکید کرد: وزیر کشور مدام دم از امنیت می زند حتما باید از نزدیکان ایشان به شهادت برسند تا متوجه شوند که مردم مظلوم ما در استان با چه بلایی دست و پنجه نرم می کنند.

شهریاری با طرح این پرسش که آیا فرصت های ایجاد شده در استان فرصت را بهتر کرده است یا خیر خاطر نشان کرد: آیا تصمیم بی حساب و کتاب افراد در منطقه که به گفته برخی از مسئولان نیروی انتظامی و امنیتی اکثر حوادث توسط آنان اتفاق می افتد جای بازنگری ندارد، چرا شورای عالی امنیت ملی احساس مسئولیت جدی در تامین امنیت این استان ندارد.

وی افزود: آیا اطلاعاتی که به مسئولان کلان نظام داده می شود یکسویه نیست آیا درصد کلانی از مسئولان در صحت و سقم انجام می شود آیا فرمانداران نیز که خود از منطقه انتخاب شده اند نباید به عنوان رییس شورای تامین استان جوابگوی این ناامنی ها باشند آیا وزیر آموزش و پرورش در حفظ جان و تامین امنیت معلمان خود وظیفه ای ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد: تا کی می توان هر روز شاهد جنازه این افراد در استان بود و خانواده ها را عزادار دید، امید است مسئولان به خود آیند و قبل از خشم مردمان غیور استان فکر عاجلی کند انتظار داریم مجلس شورای اسلامی جدی به این مسائل رسیدگی کند و نگذارد جان مردم در این استان به خطر بیفتد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *