تدوین و اجرای بودجه 95 تامین اجتماعی بر اساس برنامه راهبردی

22:40 - 24 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۷۵۱
‌مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: برنامه و بودجه سال 95 سازمان تامین اجتماعی بر اساس برنامه راهبردی تدوین و اجرا می شود.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، سیدتقی نوربخش در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی که با عنوان" سازمان تامین اجتماعی، عملکرد، برنامه ها و رویکرد " هدف از برگزاری این همایش را مرور عملکرد سازمان تامین اجتماعی و بررسی برنامه های آتی این سازمان دانست و اظهار کرد:خرسندیم در سازمانی فعالیت می کنیم که خدماتش متوجه نیروهای مولد امروز و دیروز کشور است. کشوری که امنیت، استقلال و پایداری آن به دلیل ایثارگری شهیدان است.

وی با تقدیر از زحمات مستمر و تلاش های مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور افزود: شما در شرایط دشوار اقتصادی دولت تدبیر و امید که به دلیل ایستادگی برای اصول و ارزشها بوده است فعالیت می کنید. شرایطی که به دلیل ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان و حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشور تحمیل شد.

وی گفت: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر و امید،طی روزهای آینده فشارهای اقتصادی به پایان خواهد رسید.

نوربخش با بیان اینکه شرایط سازمان تأمین اجتماعی متأثر از شرایط اقتصادی کشور است، افزود : دولت تدبیر و امید در سال گذشته هفتصد و شصت میلیارد تومان از محل هدفمند سازی یارانه ها به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کرد که این موضوع برای اولین بار اتفاق افتاد و طی سه سال قبل از آن تنها صد و بیست میلیارد تومان به این سازمان پرداخت شده بود.

وی با بیان اینکه تاکنون توانسته ایم تعهدات سازمان را در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز به موقع انجام دهیم، گفت: به دلیل ایجاد زیرساخت ها و اعتمادسازی بین جامعه و اطلاع رسانی صحیح و برنامه ریزی های تدبیر شده توانستیم تمامی تعهدات این سازمان را در سالجاری به موقع انجام دهیم.

نوربخش با اشاره به اینکه اگر در یک سازمان برنامه وجود نداشته باشدآن سازمان دچار روزمرگی می شود، اظهار کرد: برنامه راهبردی سازمان که از افتخارات و دستاوردهای قابل توجه سازمان است، ثمره یک سال و نیم فعالیت و تلاش بوده و سازمانی با این گستره فعالیت نمی تواند فاقد برنامه باشد.

وی ادامه داد: یک برنامه در صورتی می تواند به سازمان کمک کند که به خوبی طراحی، تدوین، تصویب و مستقر شود و امروز می توانیم بگوییم که برای اداره سازمان برنامه و نقشه راه داریم.

نوربخش تصریح کرد: برنامه و بودجه سال 95 سازمان تامین اجتماعی براساس برنامه راهبردی تدوین و اجرا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به فرمایشات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه مهمترین برنامه دولت در بعد داخلی طرح تحول سلامت است اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی تمام همت خود را برای موفقیت این طرح به کار بسته است.

 نوربخش با اشاره به اینکه 30 درصد هزینه داروها در سازمان تأمین اجتماعی مربوط به 21 قلم دارو است، اظهار کرد:سازمان تأمین اجتماعی با محوریتی که ایجاد می کند مسئول کمیته کنترل هزینه-هاست.

‌انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *