شهدا سند افتخار ملت و اثبات حقانیت انقلاب اسلامی در جهان هستند

18:00 - 23 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۲۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
القاصی از مردم شهید پرور، انقلابی و همیشه در صحنه و مسئولان استان فارس دعوت کرد تا در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدا و یادمان شهدای گمنام حضور پرشور بهم رسانند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، علی القاصی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهداء انقلاب و جنگ تحمیلی بخصوص  15 هزار شهید سرافراز استان فارس بیان کرد: پیروزی و سربلندی های ملت ما همواره مرهون همت و ازخودگذشتگی شهدا است و اگر امروز کشور اسلامی ما  با اقتدار کامل در مقابل استکبار ایستادگی کرده و به رغم خصومت های دشمنان در جبهه های جدید موفق به دفع تجاوزات آنان شده است حاصل جان فشانی شهدا ، ایثارگری جانبازان و استقامت آزادگان و صبر خانواده های شهدا است.
 
رئیس شورای قضایی استان فارس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را رشادت و پایمردی شهدا دانست و افزود: درخت شکوهمندی که هر روز بر بالندگی آن افزوده می شود حاصل آبیاری این شجره طیبه با خون شهداست.
 
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان این که شهدا در واقع کسانی بودند که به عشق اسلام، امام و انقلاب، سر بر سودای عشق گذاشتند و ارزشمندترین گوهر وجودی خویش  یعنی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و در راه احیای ارزش‌های دین خدا قدم برداشتند گفت: خدا را سپاسگزاریم که توفیق استقبال از یکصد لاله گلگون و شهید والا مقام دفاع مقدس نصیب استان شهید پرور و مردم ولایتمدار فارس شد.
 
القاصی همچنین شهدا را سند افتخار ملت و نظام و سند اثبات حقانیت انقلاب اسلامی در جهان دانست و تصریح کرد‍: جانفشانی شهداء در راه احیای دین خدا و پایداری نظام اسلامی و احکام قرآن که در جامعه ساری و جاری است قابل قیاس با هیچ هدف مادی نیست و ثمره همت شهدا و صبر و پایداری خانواده شهداء احیای ارزش های اسلامی در نظامی بر مبنای احکام دینی است.
 
 وی در ادامه  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  که فرموده اند:"پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند." تصریح کرد: شهدا گوهرهای ماندگاری هستند که تاریخ آینده این مملکت به آنان خواهد بالید و هر انسان آزاده ای در مقابل نام و یاد شهدا، دل به پیام والایشان خواهد سپرد.
 
رئیس شورای قضایی استان موجودیت امروز همه مسئولان و فراهم شدن زمینه خدمت توسط آنان را حاصل ایثارگری های جوانان این مرز و بوم و ریخته شدن خون هزاران شهید خواند و خاطر نشان کرد: همه ما در قبال این امانت بزرگ شهدا یعنی انقلاب اسلامی که با خون ایشان آبیاری شده است مسئولیم و همواره باید در راستای حفظ و صیانت از دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس تلاش نمائیم.
 
وی تأکید کرد: همه ما مسئولین باید تلاش کنیم تا در مسیر صیانت از دستاوردهای انقلاب و خدمت به ولی نعمتان‌مان دچار گمراهی نشویم تا همواره شاهد بالندگی  جامعه اسلامی باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *