رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

19:30 - 22 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۰۳۱
لواشک‌های فله‌ای سرطان‌زا هستند، علی پروین در خط پایان +عکس، حراج پیراهن هادی نوروزی در مشهد، سلام نظامی فرزند شهید به فرمانده سپاه+ عکس و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش  رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی میزان در نظر دارد هر روزه اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر نماید. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست .

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند
به گزارش مشرق به نقل از فاکس نیوز، گروه تروریستی داعش عناصر خود را که از رمادیِ عراق گریخته و به موصل پناه آورده بودند، در میدان اصلی این شهر زنده زنده سوزاند. برخی از ساکنان موصل داستان وحشتناک زنده سوزی داعشی ها را برای بستگان خود در آمریکا تعریف کردند. یک آمریکایی پس از گفتگو با خانواده خود در عراق در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: عناصر داعش را مجبور می کردند دایره وار کنار یکدیگر بایستند و سپس آنها را آتش می زدند.
"مایکل پریگنت،" کارشناس تروریسم گفت: این گونه اقدامات برای عناصر سنگدل گروه تروریستی داعش تازگی ندارد. سال گذشته نیز تروریستها به دلیل تسلیم شهر صدام حسین به نیروهای کرد، زنده زنده سوزانده شدند. تعجبی ندارد که این بار نیز عناصر داعش را اعدام کنند.
بازپس گیری رمادی از داعش یک شکست بزرگ برای این گروه تروریستی بود. داعش رمادی را خرداد 93 تصرف کرد. حدود دو هفته پیش با تشدید عملیات نیروهای عراقی، برخی سرکردگان و عناصر گروه تروریستی داعش از مناطق تحت تصرف خود در رمادی گریختند. پس از آزادسازی رمادی، نیروهای مبارزه با تروریسم پرچم عراق را بر فراز یک مجتمع دولتی در مرکز این شهر بر افراشتند.

لواشک‌های فله‌ای سرطان‌زا هستند
به گزارش مهر، دکتر حسین رستگار بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری همایش کشوری آزمایشگاه های برتر اظهارداشت: از ۲۱ نمونه آلوچه و لواشک های فله ای که توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جمع آوری شده اند، همه آزمایش ها در خصوص سلامت این محصولات رد شد.وی در توضیح بیشتر نمونه های مورد آزمایش از آلوچه و لواشک های فله ای در تفرج گاه های پایتخت گفت: بررسی های ما نشان داد تمامی ۲۱ نمونه مورد بررسی از این محصولات از رنگ های غیرمجاز استفاده کرده اند.رستگار همچنین از وجود رنگ صنعتی «تارتاراوین» در برخی از نمونه های مورد آزمایش خبر داد و گفت: این رنگ صنعتی سرطان زا بوده و به هیچ عنوان قابل استفاده در محصولات غذایی نیست.مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو همچنین از آلودگی میکروبی در ۵۰ درصد از ۲۱ نمونه آزمایش آلوچه و لواشک خبر داد و گفت: آنچه مسلم است این قبیل تنقلات فله ای از سلامت لازم برخوردار نیستند.

دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، حال مقام‌ها از افشا شدن رسوایی تازه‌ای خبر می‌دهند. تحقیقات ماه اخیر فاش کرد، نیروهای صلحبان سازمان ملل در جمهوری‌ آفریقای مرکزی ظاهرا به دختران جوان کمتر از 50 سنت پول در ازای خدمات جنسی پرداخت می‌کنند.این مساله تازه‌ترین طاعون در عملیات سازمان ملل در آفریقای مرکزی است؛ نیروهایی که در 22 مورد سوءاستفاده جنسی و یا بهره‌کشی جنسی در 14 ماه گذشته متهم شده‌اند. تازه‌ترین مورد پس از اعلام تلاش‌های بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل برای اتخاذ "سیاست صفر" در برابر چنین جرایمی رخ داد. در شرایطی که سازمان ملل 9 عملیات صلحبانی با بیش از 100 هزار نیرو در آفریقا دارد، این سوءرفتارها تهدید برای مشروعیت این نهاد خواهد بود. سایر موارد جرایم جنسی در مالی، سودان جنوبی، لیبریا و جمهوری دموکراتیک کنگو در سال‌های اخیر به وقوع پیوسته است.هیات عملیاتی سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی سال 2014 برای کمک به پایان جنگ داخلی و حمایت از دولت نوپا اعزام شد اما اکنون رکورد سوء استفاده و بهره‌کشی جنسی را شکسته است. تازه‌ترین رسوایی مربوط به دست‌کم چهار نیروی حافظ صلح است که به پرداخت پول در ازای رابطه جنسی با دختران کمتر از 13 سال متهم شده‌اند؛ آن هم در کمپی 20 هزار نفری که اکثر ساکنان مسیحی آن از آوارگان داخلی هستند.سازمان ملل علنا ملیت نیروهای متهم را فاش نکرده است اما مقام‌های این نهاد بین‌المللی گفته‌اند که آن نیروها از کشورهای گابون، مراکش، بروندی و فرانسه بوده‌اند.به گفته یکی از مقام‌ها، حلقه روسپی‌گری که آنها از آن استفاده می‌کردند، توسط پسران و مردانی اداره می‌شد که دختران برای 50 سنت تا سه دلار اجاره می‌دادند.برخی از مقام‌ها تاکید دارند که موارد سوءرفتار جنسی بسیار بیشتر از موارد فاش شده است که گزارش نشده و مسکوت باقی مانده است.در ماه اوت دو زن و یک دختر سه نیروی حافظ صلح را به تجاوز جنسی در شهر جنگ‌زده بامباری متهم کردند. در همان ماه، یک افسر پلیس سازمان ملل به تجاوز جنسی به یک دختر نوجوان 12 ساله در حین عملیات در یکی از مناطق مسلمان‌نشین بانگی متهم شد.

علی پروین در خط پایان +عکس
بازیکنان ایران از صعود به المپیک اطمینان دارند اما برای بازی تشریفاتی برابر سنگاپور در ورزشگاه ناسیونال این شهر خود را آماده می‌کنند. حتی خود علی پروین هم باور نمی‌کرد برای آخرین بار پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند، او در روز 21 خرداد 1357یک بار از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما سپس به تیم ملی برگشت و اعلام کرد تا 35 سالگی در تیم ملی می‌ماندبا این حال تغییرات در سطح مدیریت ورزش ایران و نگرش تازه در سال 59و 60 باعث صدور تصمیمی به نام طرح 27ساله‌ها شد و به ادامه کار پروین و حجازی در تیم ملی خاتمه داد.

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

حراج پیراهن هادی نوروزی در مشهد
 به گزارش مهر، مهرداد میناوند بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی در این ارتباط گفت: شنبه هفته آینده برای انجام امور خیریه عازم مشهد خواهیم شد و قرار است پیراهن هادی نوروزی عزیز را در آنجا حراج کنیم و عواید آن به ایتام اختصاص پیدا می‌کند. در این سفر و برنامه، چهره‌هایی چون داریوش ارجمند، مجتبی محرمی، مجید مظفری، بهنام ابوالقاسم‌پور، ادموند بزیک، بهروز رهبری‌فرد، سهراب بختیاری‌زاده و خانم مریلا زارعی حضور دارند.مینانوند تاکید کرد: این برنامه توسط موسسه خیریه دارالاکرام برگزار می‌شود و من امروز به همین دلیل در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردم و از برخورد و استقبال بچه‌های تیم واقعا لذت بردم. همه آنها این پیراهن را امضاء کردند و امیدواریم شنبه آینده بتوانیم قدم خوبی برای بچه‌های یتیم برداریم. به طور قطع روح هادی هم آنجا حاضر خواهد بود و از این کار خیر لذت خواهد برد.

سلام نظامی فرزند شهید به فرمانده سپاه+ عکس
به گزارش فارس، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی دیشب با حضور سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی برگزار شد.در این مراسم سردار جعفری ضمن گرامیداشت یاد شهید اسداللهی و دیگر مدافعان حرم از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر بعمل آورد.اما نکته قابل توجه این مراسم حضور فرزند خردسال شهید با لباس رزم حزب الله لبنان بود که در مقابل سردار جعفری فرمانده پدر شهید خود سلام نظامی به سبک رزمندگان حزب الله لبنان را به نمایش گذاشت.شهید حمیدرضا اسداللهی 30 آذرماه در منطقه حلب سوریه به دست تکفیری‌های وهابی به شهادت رسید.

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

عکس‌نوشت/ مردی در حال حجامت

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

تبدیل 13 خاور کتاب پزشکی به کارتن سیگار+تصاویر
به گزارش فرارو، فرهاد تيمورزاده مدير اين انتشارات حجم زيادي از كتاب‌هاي سال‌هاي 2008 تا 2010 به بهاي هر كيلوگرم 655 تومان فروخته شده است‌، هر خاور كتاب به بهاي پشت جلد حدود 70 تا 90 ميليون تومان به ازاي سه ميليون تومان روانه كارخانه‌هاي خميرسازي شده‌اند و 13 خاور كتاب در مجموع 30 ميليون تومان فروش رفته‌اند، در حاليكه رقم واقعي آن‌ها يك ميليارد تومان بوده است.این کتاب ها عمدتا چاپ سال‌های 2007 تا 2011 هستند و ظاهرا به دلیل انتشار نوبت چاپ‌های جدید در سال‌های 2014 و 2015 دیگر در رفرنس وزارت علوم برای رشته‌های پزشکی جایی ندارند. آنها پس از خمیر شدن به دستمال کاغذی و کارتن سیگار تبدیل می‌شوند. حسین ظهروند عکاس تسنیم از امحاء این کتاب ها در روز گذشته عکاسی کرده است.


داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

ماجرای پوتین و دوست هالیوودی‌اش!
به گزارش فرادید به نقل از گاردین، استیون سیگال در اظهارنظری اعلام کرد که «احساسش همچون احساس یک صربی است.» او همچنین پیشنهاد راه اندازی مدرسه آموزش ورزش‌های رزمی در صربستان را مطرح کرده است. در پی این ماجرا و دیدار شخصی وی با تومیسلاو نیکولیچ، رئیس جمهوری صربستان، و الکساندر ووسیچ، نخست وزیر این کشور، مقامات صربستان تصمیم گرفتند تا تابعیت صربستانی را به وی اهدا کنند. در طول دو سفری که در ماه دسامبر سال گذشته انجام شد، مقامات نظامی صربستان از استیون سیگال خواستند تا به نیروهای ویژه تمرینات «آیکیدو» را آموزش دهد. استیون سیگال به انجام حرکات ورزش رسمی آیکیدو در فیلم‌های پرفروشش شهرت دارد. گفتنی است سفر او به صربستان توسط یک گروه صرب نزدیک به روسیه انجام شده بود. گفته می‌شود آقای سیگال دارای دان ۷ ورزش رزمی آیکیدو است. فیلم‌های در محاصره، فراتر از قانون، جان‌سخت و ماشته از جمله فیلم‌های مشهور وی است. آقای سیگال از دوستان ولادیمیر پوتین محسوب می‌شود و تاکنون چندین مرتبه در کنار هم دیده شده‌اند.

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

تصویری از انگشتر رهبر معظم انقلاب در دستان قهرمان وزنه برداری
کیانوش رستمی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت:« افتخار زیارت معظم له نصیب بنده شد و با ارزش‌ترین هدیه دوران زندگی‌ام را از دستان پر برکت ایشون گرفتم. »
او ادامه داد:«بنده مفتخرم انگشتریه عقیق حضرت آقا را در دستانم داشته باشم.»

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

چهارمین ازدواج امپراطور رسانه در 84 سالگی/ عکس
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "تایمز" انگلیس اعلام کرد، مرداک برای نخستین بار در فینال جام جهانی راگبی در لندن با "جری هول" مدل و بازیگر دیده شد."مرداک " تاکنون 3 بار ازدواج کرده است. او برای اولین‌بار با "پاتریشیا بوکر " در سال 1956 ازدواج کرد و از او دارای یک فرزند دختر شد اما این ازدواج دیری نپایید و در سال 1960 به طلاق کشیده شد."مرداک " در زندگی خانوادگی همیشه دچار مشکلاتی بود و همین مشکلات بود که به جدایی او از همسرش در سال 1999 انجامید اما طلاق "تورف " به یکی از پرسروصداترین طلاق‌ها تبدیل شد زیرا او بیشترین مقدار دارایی و اموال به میزان 1.7 میلیارد دلار به صورت املاک و 110 میلیون دلار پول نقد را از طلاق خود به دست آورد.مرداک هوسران دو هفته بعد از این ماجرا در سن 69 سالگی با سومین همسر خود یعنی "وندی دنگ " 31 ساله ازدواج کرد که از وی دارای دو فرزند دختر است. هم‌اکنون روپرت مرداک با داشتن یک امپراطوری رسانه‌‌ای و ریاست چندین رسانه معتبر و مشهور جهان در نیویورک آمریکا زندگی می‌کند.خود روپرت مرداک درباره مذهبش می‌گوید: روزنامه‌ها درباره تولد دوباره من به عنوان یک مسیحی و کاتولیک چیزهایی می‌نویسند. واقعیت این است که من مانند یک مسیحی عبادت می‌کنم و گاهی به کلیسای کاتولیک می‌روم زیرا همسرم یک کاتولیک است، اما من به طور رسمی تغییر مذهب نداده‌ام و یک فرزند مذهبی شدید نیستیم.اما نه خود روپرت مرداک از یهودی بودنش چیزی می‌گوید و نه رسانه‌های تحت سلطه‌ او، اما آنچه واضح است نام روپرت از نام یهودی پدر بزرگ مادری او برگرفته شده و مرداک همیشه سعی کرده این واقعیت که مادرش او را به صورت یک یهودی بزرگ کرده است، پنهان کند.پنهان‌کاری مرداک در حالی صورت می‌‌گیرد که وی آشکارا از شاخه صهیونیست "راست افراطی " صهیونیستی و افرادی مانند "بنیامین نتانیاهو " و "آریل شارون " حمایت می‌‌کند.

داعش عناصر خود را زنده زنده سوزاند/دختران 13 ساله آفریقایی قربانی صلحبانان سازمان ملل/تبدیل 13 خاور کتاب به کارتن سیگار+تصاویر

سانتریفیوژهای فردو به ۱۰۴۴ دستگاه کاهش یافته
 به گزارش تسنیم، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با اشاره به بازدید 4 تن از اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای فردو که امروز انجام شد، گفت: در بازدیدی که امروز از سایت هسته‌ای فردو داشتیم، متوجه شدیم که اقدامات در این سایت براساس توافق انجام شده بین ایران و 1+5 در اجرای برجام، 6 زنجیره از سانتریفیوژها در فردو باقی مانده و تعداد آنها به 1044 دستگاه سانتریفیوژ کاهش پیدا کرده است.وی با بیان اینکه سانتریفیوژهای جمع‌آوری شده در فردو نگهداری می‌شود و از ضریب ایمنی بالایی نیز برخوردار است، افزود: این سانتریفیوژهای جمع‌آوری شده از امنیت بالایی از لحاظ پدافندی برخوردار است تا در موقع نیاز بتوان از آنها استفاده کرد.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی اخبار مبنی بر خارج شدن قلب رآکتور اراک، گفت: از آقای زارعان معاون سازمان انرژی اتمی درباره خارج شدن قلب رآکتور اراک از سوی اعضای کمیسیون سؤالی مطرح شد که وی این موضوع را تکذیب کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *