زیدان: هیچ چیز در برنابئو تغییر نکرده، جز من!

15:26 - 20 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۹۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان- سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی ادعا کرد تصمیمات او پیروزی را برای این تیم به ارمغان آورد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، هت تریک "گرت بیل" و دو گل دیگر از "کریم بنزما" برد درخشان 5 بر صفر غول‌های مادریدی در خانه دیپورتیوو لاکرونیا را رقم زد.

"زین الدین زیدان" در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی گفت: از زمان ورود تا خروج "رافا بنیتز" هیچ تغییری در این باشگاه بوجود نیامده ، هیچ تغییری بین بازیکنان ایجاد نشده و تنها سرمربی عوض شده است. من سعی کردم شاگردانم را به بهترین نحو ممکن تشویق کنم تا بازی زیبایی ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: آنچه از همه بیشتر برایم رضایت بخش بود، اخلاق حرفه ای بازیکنان بود. برد 5 بر صفر به راحتی بدست نمی آید و من از آنهایی که تلاش کردند کمال رضایت را دارم.

او همچنین درباره هت تریک بیل گفت: او همان کاری را می کند که من از همه خواسته ام که در لحظه مالکیت توپ حمله و در غیر از آن دفاع کنند.

زیدان با اشاره به ناکامی رونالدو در گلزنی گفت: رونالدو خیلی خوب بازی کرد. او همیشه احساس می کند که باید گلزنی کند، چراکه عاشق این کار است. نگرانی از بابت او ندارم، می دانم در بازی های آینده جبران خواهد کرد.

بازی شب گذشته که نخستین بازی رئال مادرید با هدایت زیزو به حساب می آمد، با استقبال هواداران دو تیم از اسطوره فرانسوی همراه شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *