روایتی ویژه از یک نسل سومی انقلاب در برنامه «از آسمان»

23:50 - 17 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۸۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه «از آسمان» این هفته به زندگی «سیدمحمدحسین میردوستی» شهید مدافع حرم می‌پردازد.

، «از آسمان» این هفته به سراغ یکی از نسل سومی های انقلاب رفته است. کسی که نشان داد فرهنگ حماسه و جهاد در این مرز و بوم تمام شدنی نیست. آن هم در روزگاری که محافل شایعه پراکنی و بنگاه‌های خبری دنیا بارها تلاش کردند تا ثابت کنند که نسل جوان ایرانی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) دور شده است.

با توجه به اهمیت تولید برنامه از زندگی شهدای مدافع حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام و لزوم پرداختن به این مقوله در شرایط کنونی جبهۀ مقاومت، «از آسمان» به سراغ یکی دیگر از شهدای این عرصه رفته است.

سیدمحمدحسین میردوستی جوان 24 سالۀ این روایت است که برای ادای تکلیف انقلابی خویش پسر 10 ماهه اش را به همان خدایی سپرد که فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس را سرپرستی کرد.

در این برنامه ضمن گفت و گو با پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر محمدحسین، همراه با جمع خانواده و محمد یاسا پسر یک سالۀ شهید به زیارت مزار وی در قطعۀ 50 بهشت حضرت زهرا (س) رفته است.

روایت زندگی شهید میردوستی جمعه 18 دی ماه ساعت 16:45 دقیقه از شبکه دو تقدیم علاقمندان خواهد شد.

در تولید این قسمت از برنامه «از آسمان» که توسط امیر خورشیدی فرد تهیه و کارگردانی می شود آقایان سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، نادر گهرسودی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء مشارکت داشته‌اند.


برچسب ها: شبکه سوم دو نسل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *