بازگشت لایحه احکام غیربودجه‌ای به صحن علنی در قالب طرح

11:13 - 28 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۳۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو هیأت رییسه مجلس، با بیان اینکه در نشست امروز این هیأت نحوه رسیدگی دوباره به لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بررسی می‌شود، گفت: در نشست امروز پیشنهاد برخی نمایندگان مبنی بر تدوین طرحی در این رابطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

: عضو هیأت رییسه مجلس، با بیان اینکه در نشست امروز این هیأت نحوه رسیدگی دوباره به لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بررسی می‌شود، گفت: در نشست امروز پیشنهاد برخی نمایندگان مبنی بر تدوین طرحی در این رابطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا با اشاره برنامه کاری نشست امروز دوشنبه هیأت رییسه مجلس، گفت: در این نشست آخرین تحولات داخلی و منطقه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس ادامه داد: روز گذشته نمایندگان در صحن علنی مجلس با کلیات لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مخالفت کردند، از این‌رو در نشست امروز هیأت رییسه مجلس پیشنهاد برخی نمایندگان مبنی بر تدوین طرحی در این رابطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این رابطه شاید همچنین راهکار قانونی مانند جمع‌آوری امضا از سوی نمایندگان در آیین‌نامه داخلی مجلس مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا در صورت امکان بتوان از این راهکار برای ارائه دوباره لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به مجلس استفاده کرد.

عضو هیأت رییسه مجلس ادامه داد: در نشست امروز همچنین اولویت‌دار بودن طرح جامعه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *