رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولین قطعه موسیقی‌ام مجاز و مجوز دار است

8:00 - 16 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۱۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تصمیم خودم دیگر فوتبال حرفه‌ای بازی نمی‌کنم و تمام حواسم را روی موسیقی گذاشته‌ام.

شیث رضایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای میزان، در مورد اینکه به تازگی وارد عرصه خوانندگی شده اظهار داشت: چند وقتی بود که اینکار را انجام می‌دادیم اما دوست نداشتم تا آماده شدن کار خبری بیرون درز پیدا کند. الان هم اولین قطعه موسیقی‌ام که مجاز است و مجوز وزارت ارشاد را هم دارد آماده شده و شنبه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: تمام هدفم از ورود به عرصه خوانندگی این بوده که بتوانم دوباره به شهرستان‌ها بروم و برای هواداران پرسپولیس کنسرت مجاز اجرا کنم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که برای سوشا مکانی در چند روز اخیر رخ داده که منجر به بازداشت او شده، خاطرنشان کرد: زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوط است اما ورزشکار هم باید برای جامعه الگو باشد. در مجموع امیدوارم مشکلات مکانی به زودی حل شود و دوباره به پرسپولیس برگردد.

رضایی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس هم گفت: ابتدای فصل کمی از آینده پرسپولیس می‌ترسیدم اما حالا به این تیم امید کامل دارم و می‌دانم مدعی جدی قهرمانی است.

وی در پایان اظهار داشت: با تصمیم خودم دیگر فوتبال حرفه‌ای بازی نمی‌کنم و تمام حواسم را روی موسیقی و موفقیت در این عرصه گذاشته‌ام.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *