اقتدار ملی ایران با وجود قرارگیری در یک منطقه ناامن در امنیت کامل است

20:12 - 14 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۶۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار ملی ما در دنیا باوجود قرار گرفتن در یک منطقه ناامن در آرامش و امنیت کامل است و این مساله نتیجه فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس از جمله دانشجویان شهید حماسه هویزه است.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و به مناسبت 16 دیماه سالگرد حماسه کربلای هویزه در دانشگاه تهران برگزار شد از خانواده شهدای هویزه تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در این مراسم گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها از جمله در زمینه علمی از برکات شهدای دفاع مقدس است.

وی افزود: اقتدار ملی ما در دنیا علیرغم قرار گرفتن در  یک منطقه ناامن در آرامش و امنیت کامل است نتیجه فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس از جمله دانشجویان شهید حماسه هویزه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که همه شهدا نماد ایثار و فداکاری هستند شهید حسین علم الهدی و همرزمان ایشان نیز نماد مظلومیت هستند زیرا با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادگی کردند و حتی تانک‌های دشمن از روی پیکر پاک آنها نیز عبور کرد.

بر اساس این گزارش، نوحه خوانی توسط حاج محمد صادق آهنگران، اجرای نمایش با موضوع  دفاع مقدس، خاطره گویی توسط یکی از همرزمان شهید علم الهدی و تجلیل از خانواده‌های شهدای کربلای هویزه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *