برگزاری جلسه ستاد پيشگيری از وقوع جرم دادگستری شهرستان تيران و کرون

20:30 - 13 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۱۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ستاد پيشگيری از وقوع جرم دادگستری شهرستان تيران و کرون با حضور اعضای اتحاديه صنف مشاوران املاک و خودروی اين شهرستان تشکيل جلسه داد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستري کل استان اصفهان، ستاد پيشگيری از وقوع جرم دادگستری شهرستان تيران و کرون با حضور اعضای اتحاديه صنف مشاوران املاک و خودروی اين شهرستان تشکيل جلسه داد.

محمدرضا محمدی جرقويه ای، ‌رئيس دادگستري شهرستان تيران و کرون، هدف از تشکيل اين جلسه را اطلاع رساني حقوقي از باب پيشگيري در خصوص روند تنظيم قراردادها در واحدهاي صنفي مشاروان املاک و خودرو بيان کرد و اعلام داشت: در معاملات، مشاوران املاک و خودرو بايستي بند بند مفاد قرارداد را به طرفين تفهيم کنند.
 
وی خاطرنشان ساخت: چنانچه در خريد يا فروش ملک يا خودرو سند مورد معامله به نام فروشنده نباشد می بايست کليه قراردادهاي ماقبل تا مالک اصلی سند اخذ و ضميمه قرارداد شده تا امکان اجبار و الزام مالک اصلي به انتقال سند رسمي به لحاظ قانوني ميسر باشد.

‌رئيس دادگستري شهرستان تيران و کرون در پايان برگزاري مستمر اينگونه جلسات را در پيشگيري و کاهش جرايم و اختلافات حقوقي بسيار موثر دانست و از مشاوران املاک و خودرو خواست همواره در جهت افزايش و به روز بودن اطلاعات حقوقي در حوزه فعاليتشان در اين صنف تلاش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *