رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سکوت تلخ مجامع بین المللی در قبال اعدام شیخ نمر چهره دروغین این نهادها را آشکار ساخت

14:28 - 13 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۰۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاونت فرهنگی قوه قضائیه طی بیانیه‌ای در محکومیت اعدام شیخ نمر اعلام کرد: بی تردید سکوت تلخ و مرگبار مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام ننگین و شرم آور بیش از پیش چهره دروغین این نهادها را برای امت اسلامی آشکار ساخت.
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، این معاونت طی بیانیه‌ای اعدام و شهادت آیت الله شیخ نمر را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا" سوره احزاب آیه ۲۳

شهادت مظلومانه آیت الله نمر پس از جراحت جانکاه فاجعه منا و ظلم فراوان به مردم مظلوم یمن، دگربار خاطر امت اسلامی را آزرده کرد.

مجاهد نستوهی که در دفاع از مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی(ص) رنج هجرت را به‌جان خرید و با درک مستقیم حقیقت انقلاب اسلامی ایران، در دفاع از ساحت حقه مسلمین در جامعه‌ای که تحت هدایت حکام مرتجع بود بپا خواست و با تبیین و تبلیغ شعائر انسان ساز دین مبین اسلام درمقابل جاهلیت مدرن صهیونیستی-وهابی ایستاد.

در خاستگاه اسلام و قرآن، قبله مسلمین جهان، حاکمانی ظالم و بی تدبیر، منطقه و جهان اسلام را به تلاطم و بحران کشانده اند و از سویی دیگر با سرکوب و کشتار احرار و منتقدان، از موازین بشری و انسانی عبور کرده و کمترین حقی برای شهروندان‌شان قائل نیستند.

مسلمان نمایانی که با تکفیر و اختلاف افکنی و فتنه انگیزی عملا مجری اهداف صهیونیست جنایتکار در منطقه گشته و وسیله‌ای برای تخریب جوامع اسلامی و نابودی نسل‌های مسلمان گردیده‌اند.

معاونت فرهنگی قوه قضاییه ضمن تسلیت شهادت این مبارز بزرگوار و یارانش به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری و امت اسلامی، اعدام این عالم مجاهد را محکوم می نماید.
انتظار می رود علمای جهان اسلام ضمن محکوم کردن این جنایت حکام سعودی، حساب خود را از این رژیم سفاک که آبروی اسلام را برده است جدا کنند.

بی تردید سکوت تلخ و مرگبار مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام ننگین و شرم آور بیش از پیش چهره دروغین این نهادها را برای امت اسلامی آشکار ساخت.

مسلما تداوم چنین جنایات جنون آمیزی که ناشی از شکست های پی در پی استکبار و مزدورانش در منطقه است، خود عامل نابودی سریع تر حاکمان ظالم مرتجع و دست‌نشاندگان استکبار جهانی در قلب امت اسلامی است و رجای واثق می‌رود که قاطبه امت اسلامی با دریافت بصیرت فزاینده از شهادت این جان‌های گرانمایه بیش از پیش در راستای اهداف متعالی قرآن و عترت گام بردارند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *