استفاده از رویه‌های قانونی برای کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان

3:47 - 13 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۶۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدبگی گفت: کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان در همه بخش‌ها اولویت دستگاه قضایی است و استفاده از رویه های قانونی برای دست یابی به این هدف خواست مسئولان ارشد سازمانی است.
به گزارشبه نقل از اداره زندان‌های کرمانشاه، مدیرکل زندان های کرمانشاه در بازدید از مرکز جدید کنترل دوربین های مداربسته و سایر فعالیت های تامینی وتربیتی زندان نظامیان پیشگیری از آسیب های اجتماعی زندانیان و استفاده از رویه های قانونی برای کاهش آمار جمعیت کیفری آنان را دو اولویت مهم سازمانی دانست.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت اجرای فعالیت های فرهنگی وتربیتی در زندان نظامیان ، فراهم نمودن زمینه بازگشت این دسته از محکومان به کانون خانواده و انجام وظیفه در یگان خدمتی را تکلیفی مهم دانست و یادآور شد؛ توجه بیش از پیش به حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی محکومان دادگاههای نظامی که اغلب به خاطر سهل انگاری در انجام وظایف برای مدت کوتاهی در زندان نگهداری می شوند مورد تاکید است.

وی در این رابطه اضافه کرد؛ کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان در همه بخش ها اولویت دستگاه قضایی است واستفاده از رویه های قانونی برای دست یابی به این هدف خواست مسئولان ارشد سازمانی است.

مدیرکل زندان های کرمانشاه در ادامه بازدید از زندان نظامیان درمرکز کنترل دوربین های مداربسته هم حضور یافت واز نزدیک فعالیت این بخش را ارزیابی کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *