«پایان یك نقش» زیر تیغ نقد حسین‌علی جعفری و محمدحسن مقیسه

13:09 - 12 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۴۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رمان «پایان یك نقش» با حضور جلال توكلی نویسنده و حسین‌علی جعفری و محمدحسن مقیسه در مقام منتقد روز یك‌شنبه 13 دی‌ماه در قالب ویژه‌برنامه «آینه‌بندان» نقد و بررسی می‌شود.
، رمان «پایان یك نقش» نوشته جلال توكلی در سال جاری توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. این رمان با حضور نویسنده رمان و دو مننتقد در حوزه هنری مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این مراسم ساعت 15 تا 17 یك‌شنبه 13 دی‌ماه با حضور حسین علی جعفری و محمدحسن مقیسه در سالن امیر حسین فردی حوزه هنری برگزار می‌شود.

در صفحه ابتدایی كتاب «پایان یك نقش» آمده است: «تقدیم به ارواح شهیدان مجید شهریاری، مسعود علی محمدی، مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی نژاد كه به دست شیطان‌صفتان موساد به شهادت رسیدند».

رمان «پایان یك نقش» به بحران صهیونیسم و مسائل و مشكلات درون‌سیستمی صهیونیست‌ها اشاره دارد؛ مشكلاتی كه صهیونیست‌ها همواره تلاش می‌كنند مخفی نگه دارند تا ظاهر موفقی از خود نشان دهند.

حضور در این مراسم نقد و بررسی برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و مخاطبان می‌توانند در هشتمین نشست «آینه بندان» در حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه حاضر شوند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *