ریخته شدن خون «شیخ نمر» موجب رویش بیشتر مبارزان با آل سعود خواهد شد/ آل سعود ریشه در یهود و صهیونیست دارد

12:07 - 12 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۴۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: از آل سعود بیشتر این انتظار نیست ولی قطعا ریخته شدن خون «شیخ نمر» موجب رویش بیشتر مجاهدان و مبارزان با آل سعود خواهد شد.
«حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری» در گفت‌وگو با ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود اظهار کرد: شیخ نمر شخصیت عالم و مجاهدی بود که در مسیر احیای حق به مبارزه با ظلم و ستم و دیکتاتوری آل سعود به شهادت رسید.

وی افزود: جهان اسلام و تشیع همیشه از ابتدا تاکنون شاهد ریخته شدن خون‌های مظلومان و بزرگان دین بوده و این راه سرخ شهادت راه جدیدی نیست و همچنان ادامه دارد.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: همانگونه‌ که در طول تاریخ شاهد بودیم قطعا و مسلما خون این شهید هم مانند سایر شهدای بزرگ اسلام موجب رشد و کمال دین و معارف مذهب جعفری خصوصا در کشور عربستان خواهد بود.

منتظری ضمن تسلیت به ملت بزرگ مبارزه منطقه الشرقیه عربستان و خانواده این شهید بزرگوار اظهار کرد: از آل سعود بیشتر این انتظار نیست ولی مطمئن هستم که خون این شهید موجب رویش بیشتر مجاهدان و مبارزان با آل سعود خواهد شد.

وی تصریح کرد: آل سعود ریشه در یهود و صهیونیست دارد و از این طریق تغذیه می‌شود، قطعا چنین جنایاتی را بازهم مرتکب خواهد شد و امیدواریم خداوند متعال به برکت خون این شهدا هرچه زودتر ملت مظلوم عربستان را از سیطره این آل یهود نجات دهد و مشکلات دنیای اسلام را هر چه زودتر حل شود.

رئیس دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: قطعا و مسلما خون این شهید هم مانند سایر شهدا اثر مثبت خودش را در تثبیت راه حق خواهد گذاشت و ملت بزرگ و مبارز منطقه الشرقیه عربستان را به مسیر و هدفشان نزدیکتر خواهد کرد.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *