یک بازی شیک و روان انجام دادیم!/ فردا تکلیف صادقیان مشخص می‌شود

17:42 - 11 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل صبا فوتبال شیکی ارائه دادیم و توانستیم با یک بازی روان در زمین هموار قم صبا را شکست دهیم.
به گزارش ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت در خصوص برد امروز تیمش مقابل صبای قم گفت: بازی خوبی انجام دادیم چرا که زمین هموار ورزشگاه قم به ما این اجازه را می‌داد که روان بازی کنیم و توانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. البته باید بگویم تیم صبای قم تیم خوب و یک دستی است که جلوی ما هم خوب بازی کرد و اگر ما امروز بردیم به دلیل این بود که روان و یکدست بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما در زمین ورزشگاه تختی تهران که بازی می‌کنیم این زمین مثل زمین‌های استان گیلان و مازندران است همچنین ما در تیممان مصدوم‌هایی داریم که به این بازی نرسیدند به طوریکه مجبور شدیم 4 بازیکن امید خودمان را به قم بیاوریم. ما امروز فوتبال شیکی ارائه دادیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بازیکنان بزرگتر تیم به خوبی جوان‌ها را هدایت می‌کنند.

منصوریان درباره وضعیت بازیکنان جدا شده احتمالی تیم نفت افزود: در حال حاضر هنوز به یک نقطه نظر نرسیدیم که چه کسانی از تیم خارج شوند و یا اینکه بازیکنان ورودی چه کسانی باشند این مسائل در اختیار حیطه کادر فنی است و ما به وضعیت خودمان نگاه می‌کنیم. هنوز جلسه‌ای با کادر فنی برگزار نکرده‌ایم که وضعیت بازیکنان خروجی مشخص شود.

منصوریان در خصوص ناراحتی بیرانوند در پایان بازی افزود: او خیلی دوست داشت در این بازی کلینشیت کند و گل نخورد اما در کل خدا را شکر می‌کنم که بردیم و توانستیم سربلند از بازی بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد: ما در تیممان چند بازیکن بین‌المللی همانند ایمان مبعلی داریم که بازیکنان جوان هم در کنار آنها بازی می‌کنند حتی بازیکنانی که زبان فارسی هم بلد نیستند همه در کنار هم برای موفقیت نفت تلاش می‌کنند. بازیکنانی مثل علیرضا عزتی و سیدجلال حسینی در تیم ما حاضر هستند که همگی یک هدف دارند و باید بگویم در تیم نفت همدلی و دوستی بخش مهمی از کار ما را تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: از اول فصل که تیممان را بستیم برای دو بازی مقابل الاهلی در آسیا لیگ برتر و جام حذفی برنامه‌ریزی کردیم چرا که ما باید با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، فولاد، ذوب‌آهن و سپاهان بازی کنیم اما از همه چیز مهمتر نام ایران است و ما باید در آسیا با این شرایط پیش برویم و تیم خوب و محکمی داشته باشیم. ما با جوانانمان می‌توانیم در لیگ جلو برویم اما در بازی‌های آسیایی ستاره‌ها به تیم کمک می‌کنند و ما به آنها نیاز داریم چرا که باید از پرچم خوش‌رنگ کشورمان دفاع کنیم.

سرمربی تیم نفت درباره وضعیت تیم ملی امید هم افزود: من 4 سال در این تیم بودم اما باید بگویم که تلاش‌هایی که حبیب کاشانی برای تیم نفت انجام می‌دهد در 20 سال اخیر بی‌سابقه است بازیکنان تیم امید نه مشکل خروج از کشور دارند و نه در اردو و پول توی جیبی به مشکل خوردند و باید از حبیب کاشانی تشکر کرد که این کارها را انجام داد همچنین باید از فدراسیون فوتبال هم تشکر کرد که راه تیم امید را هموار نمود اما اینکه می‌گویند پول‌های تیم امید از کجا آمده موضوع مهمی نیست چرا که از هر کجا هم آمده باشد برای تیم امید خرج شده و به نظرم محمد خاکپور می‌تواند تابوی نرفتن به المپیک را بشکند.

منصوریان در مورد وضعیت پیام صادقیان اظهار داشت: فردا جلسه‌ای در باشگاه درباره این بازیکن برگزار می‌کنیم تا تکلیف او مشخص شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *