حماسه 9 دی نماد بصیرت مردم در حمایت از ولایت است

14:56 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۶۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام حقی گفت: حماسه ی 9 دی از ایام الله است که نشان داد انقلاب اسلامی و نظام برخواسته از آن همواره با دست قدرت و هدایت الهی و اتکا به مردم مومن از خطرها با سربلندی عبور کرد.
حجت الاسلام سید مصطفی حقی در با اشاره به اینکه حماسه  9 دی از ایام الله است اظهارکرد: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمی است که همواره  عزت و افتخار آفریدند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان در ادامه افزود: در این روز مردم مومن و خدا جو از هر قشری به خیابان ها آمدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب  یکی از قله های فراموش ناشدنی را فتح کردند و با اتکا به خدا روزی ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی افزود: سه حادثه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی از ناحیه مردم رقم خورد ، در ابتدا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گفتن نه به استکبار جهانی بود و سپس مدیریت جنگ در طول هشت سال و در آخر بحث حماسه ی نه  دی بود برای کسانی که بنا داشتند کشورمان جمهوری اسلامی ایران را با انقلاب نرم و مخملی به زانو درآورند حماسه بصیرت بود که در جنگ مردم شجاعت خود را ثابت کردند ولی دراین انقلاب سوم مردم بصیرت خود را اثبات کردند که به نظر می رسد این حرکت سال های سال انقلاب را بیمه کرد.

وی اضافه کرد: حماسه 9 دی نماد آگاهی و بصیرت مردم در حمایت از ولایت است.  دراین روز ماندگار و تاريخی ملت ایران اسلامی با حفظ اصول و آرمان های انقلاب اسلامی حماسه ای ديگر آفريدند و دشمنان نظام را مایوس ساختند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *