رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سه بازیکن از سایپا جدا می‌شوند/ شرایط مالی مهیا شود به اردو می‌رویم

14:11 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۶۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فوتبال سایپا از جدایی سه بازیکن این تیم در نیم‌فصل لیگ برتر خبر داد.
به گزارش ، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل راه‌آهن اظهار داشت: به بازی‌های لیگ که نگاه می‌کنیم واقعاً متوجه می‌شویم هر قدمی که به جلوتر برمی‌داریم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و نیاز به تمرکز بیشتر احساس می‌شود، مخصوصاً برای تیم ما که می‌خواهد شایستگی‌اش را نشان دهد. به همین خاطر باید همیشه در بهترین فرم و شرایط ایده‌آل باشیم و بهترین نمایش را داشته باشیم.

وی افزود:‌ خوشحالم که بازیکنان ما به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند و می‌دانند برای قرار گرفتن در رده خوبی در جدول باید در چه سطحی باشند و به اهمیت این مسئله واقف هستند. به هر حال هر چه ما به جلو می‌رویم هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و به این صورت بازی ساده‌ای در لیگ نداریم. تیم‌ها هم هر کدام با ایده‌های خاصی می‌آیند، اما اینکه بچه‌های ما کاملاً می‌پذیرند این بازی‌ها، بازی‌های سختی است به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه چه نفراتی از تیمش جدا می‌شوند و بازیکنان جانشین آنها چه نفراتی هستند، گفت: ما در نیم‌فصل سه بازیکن را از دست می‌دهیم، بهمن سالاری،  وحید محمدزاده و رضا نوروزی، به درخواست خودشان از تیم جدا می‌شوند و من هم با این موضوع موافقت کرده‌ام. این را که چه نفراتی جایگزین می‌شوند، نمی‌توانم بگویم. ما اولویت‌هایی را که برای بازیکنان جانشین مدنظرمان هست، مشخص کرده‌ایم، اما در مورد پست آنها و اینکه چه نفراتی هستند، حرفی نمی‌زنم. البته این نفرات داخلی خواهند بود.

جلالی در خصوص اردوی نیم‌فصل تیم سایپا خاطرنشان کرد: ما اردوهایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که به دنبال برگزاری آنها هستیم، اما نگاه‌مان به شرایط مالی است. اگر شرایط مالی اجازه دهد اردوی‌مان تشکیل خواهد شد. البته ابتدا به دنبال آن هستیم که انضباطی مالی در خصوص بازیکنان رعایت شود. قطعاً در این فاصله می‌توانیم تیم‌مان را تکمیل کرده و با شرایط بهتری نیم‌فصل دوم را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *