لزوم اطلاع رسانی صحیح از سوی رسانه‌ها در آستانه انتخابات

11:56 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۴۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- سیاوش پور بر لزوم اطلاع رسانی صحیح به مردم تاکید کرد و از رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیما خواست که از ظرفیت خود برای انعکاس تلاش مسئولان در این امر استفاده کنند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، احمد سیاوش پور در پنجمین نشست پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به اهمیت مسئله امنیت کشور تصریح کرد: ما در برهه ای به سر می بریم که شرایط امنیتی بیرون کشور و درون آن از اهیمت زیادی برخوردار است.

وي خاطر نشان کرد: دشمنان نظام و معاندین منتظر یافتن فرصتی هستند تا از طریق آن به نظام ضربه بزنند و انتخابات می تواند یکی از این فرصت ها باشد لذا باید ملاحظات امنیتی پیش از انتخابات مد نظر قرار گیرد.

رئيس شوراي قضايي استان گیلان با اعلام اینکه شعب ویژه ای به پرونده های تخلفات انتخابات رسیدگی می کند، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تمام توان در این زمینه تلاش خواهد کرد.

 سیاوش پور مدیریت پرونده های تخلفات انتخاباتی را بسیار مهم دانست و گفت: کمیته ای تحت عنوان مدیریت پرونده های قضایی تشکیل خواهد شد تا با در نظر گرفتن شرایط خاص زمانی و مکانی بتواند احکام درست و متقنی را صادر کند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان لزوم اطلاع رسانی صحیح به مردم تاکید کرد و از رسانه ها و بالاخص صدا و سیما خواست از ظرفیت خود برای انعکاس  تلاش مسئولان در این امر استفاده کند.

سياوش پور در پايان از مسئولان قضايي گيلان بويژه دادستانهای دادگستری های استان خواست تا  با یک نگاه تعادلی و تاكيد بر قانون و با توجه به مقتضيات  با تخلفات برخورد نمایند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *