"محمد" سومین نام محبوب انگلیسی‌ها

13:41 - 08 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۷۰۵
بر اساس آمار ارائه شده توسط سازمان ملی آمار انگلیس، والدین انگلیسی نام "محمد" را پس از "اولیور" و "هری" به عنوان محبوب ترین اسم برای كودكان پسر خود بر می‌گزینند.
به گزارش ، "جیم كمپبل" مسوول اداره روابط عمومی سازمان ملی آمار انگلیس گفت: نام محمد (با املاهای مختلف انگلیسی آن) در سال گذشته میلادی برای نامگذاری شش هزار و 535 كودك در انگلیس استفاده شده است.

كمپبل افزود: سه املای مختلف از نام محمد در انگلیسی وجود دارد كه اگر فراوانی این سه املا را با هم جمع بزنیم، محمد سومین نام محبوب در انگلیس است.

وی گفت: نام محمد در منطقه "وست میدلند" محبوبترین نام انتخابی والدین انگلیسی برای كودكان پسر خود است و در مكان اول محبوبترین نام ها قرار دارد.

بر اساس ارقام سازمان ملی آمار انگلیس، "اولیور" با فراوانی هفت هزار و 364 مورد در رتبه اول و "جك" با فراوانی هفت هزار و 90مورد در رتبه دوم محبوبترین نام های انگلیسی در سال گذشته میلادی قرار داشته‌اند.

هری، آلفی، جاشووا، توماس، چارلی، ویلیام و جیمز از دیگر نام های محبوب خانواده‌ها در انگلیس به شمار می‌روند كه به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم را از نظر فراوانی به خود اختصاص داده‌اند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *