رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وحدت و انسجام مهمترین سلاح مسلمانان در مقابله با توطئه دشمنان است

3:55 - 07 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۲۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: عزت همه مسلمانان در گرو وحدت دنیای اسلام است و وحدت و انسجام مهمترین سلاح مسلمانان در مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش گروه اجتماعی ، علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) وهفته وحدت، اظهار کرد : پیامبر اسلام (ص) محور وحدت و یکپارچگی بود و اختلاف بین مسلمانان در اصل اسلام هیچ جایگاهی ندارد و باید همه مسلمانان با وحدت به مقابله با استکبار بپردازند.

وی ادامه داد: دشمنان همواره از وحدت شیعه و سنی در هراسند و تمام توان خود را به کار می‌بندند تا این اتحاد را از بین ببرند و به مقاصد و اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه امروزه استکبار از راه دیگری وارد شده و با حمایت از گروه های تکفیری می خواهد میان مسلمانان تفرقه ایجاد کند و آنان را به جان هم بیندازد گفت: وحدت و انسجام مهمترین سلاح مسلمانان در مقابله با این توطئه های تفرقه افکنانه است.

وی گفت : غفلت از وحدت و همدلی می تواند راه را برای نفوذ دشمنان باز کرده و آنان را به آرزوی دیرینه خود برساند لذا بصیرت و هوشیاری مسلمانان در برابر این ترفندها امری مهم است.

علامتی با اشاره به برنامه ها و دسیسه های نظام های استکباری برای خدشه دار کردن چهره اسلام و مسلمانان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام، وحدت به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و با سرنوشت مسلمانان در عرصه اجتماعی- سیاسی گره خورده است که پرداختن به گفتمان امت واحده اسلامی و الگو برداردی از سیره و سبک زندگی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) می تواند بسیار راهگشا باشد..

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مقام معظم رهبری متحدترین کشور در منطقه و جهان اسلام است و می تواند بهترین الگو برای سایرکشورهای اسلامی باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، وحدت را لازمه جهان اسلام عنوان کرد و گفت: اصل توحید قرآن کریم،پیامبر اعظم و قبله واحد از ارکان وحدت میان مسلمانان بوده و عمل به دستورات الهی موجب تعالی و سعادت بشر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *