رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش آلودگی در پایتخت/سامانه بارشی اواسط هفته می‌رسد

6:07 - 06 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶
خبرگزاری میزان-یا توجه به پایداری شرایط جوی طی سه روز آینده، افزایش میزان غلظت آلاینده های جوی پایتخت را طی امروز و فردا شاهد خواهیم بود.
به گزارش گروه اجتماعی میزان،احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشوربا بیان این مطلب که انتظار می‌رود تا روز سه شنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم شود، گفت: از اواخر وقت روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.
 
وظیفه در ادامه با بیان این مطلب که تا اواسط هفته جاری با توجه به انباشت آلایندها و همچنین پایداری و سکون نسبی جو، هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج،اراک، قم،اصفهان و تبریز غبار آلود پیش بینی می‌شود.
 
گفتنی است مدیرکل هواشناسی استان تهران نیزبا اشاره به پایداری شرایط جوی طی سه روز آینده، از افزایش میزان غلظت آلاینده های جوی پایتخت، طی امروز و فردا خبر داد.

 
وی اظهار کرد: برهمین آسمان بیشتر نقاط استان تهران به ویژه تهران، ری، شهریار ملارد، قدس، ورامین، رباط کریم، پاکدشت، پیشوا و اسلامشهر طی سه روز آینده غبار آلود خواهد بود.
همچنین آسمان تهران نیز امروز صاف تا نیمه ابری و در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود.

 


nahal
|
-
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
باسلام به نظر من با توجه به آلودگی هوامدارس باید تعطیل می شد.من به عنوان یک مادر سلامتی بچه ام در اولویته نه درسش ،عقب افتادگی درس رو میشه جبران کرد ولی سلامتی رو چی؟ واقعا متاسفم که آموزش و پروش درس ومشقو به سلامتی بچه هاترجیح داد.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
با سلام چرا با این الودگی وحشتناک هوا مدارس ابتدایی و پیش دبستانی ها رو تعطیل نمیکنید بخدا جان بچه های معصوم ارزشمندتر از هر چیز دیگری هست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *