ساکت و بی حاشیه مثل شجاعی +عکس

15:50 - 05 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۰۰۳
خبرگزاری میزان - بدون شک ستاره ایرانی الغرافه را باید یکی از بازیکنان ساکت و بی حاشیه فوتبال ایران نامید
به گزارش به نقل از ورزش سه،  مسعود شجاعی به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران  با سابقه حضور در لالیگا و پوشیدن پیراهن اوساسونا در ابتدای فصل بار دیگر به لیگ قطر بازگشت تا با پوشیدن پیراهن الغرافه به این تیم کمک کند به روزهای خوب گذشته بازگردد. اما حضور مسعود هم گره ای از مشکلات الغرافه بازنکرد تا خود او نیز در تیررس انتقادات رسانه های قطری قرار گرفته و در یک قدمی کنار گذاشته شدن از این تیم قرار بگیرد.

ساکت و بی حاشیه مثل شجاعی +عکس
مسعود شجاعی در آخرین بازی الغرافه برابر لخویا که با شکست سنگین 4-0 برای زردپوشان توام شد، حضور داشت این روزها مثل تمام سال های گذشته در قبال شایعات اطراف خودش سکوت پیشه کرد و ترجیح داد بدون حاشیه و سرو صدا تنها فوتبالش را بازی کند و واکنشی به اتفاقات و اخبار نداشته باشد.

ساکت و بی حاشیه مثل شجاعی +عکس
حالا با شرایط حاکم بر باشگاه الغرافه باید منتظر ماند و دید این بازیکن ایرانی همچنان بر اساس قراردادی که دارد در دوحه باقی می ماند یا این که شاهد حضور غیر منتظره او در یکی از تیم های پرطرفدار لیگ برتر خواهیم بود آن هم بعد از نزدیک به یک دهه دوری از ایران. پرسپولیس و سپاهان از جمله تیم هایی هستند که برای جذب مسعود شجاعی ابراز تمایل کرده اند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *