رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری جلسه تعامل کمیته امداد و اداره زندان‌های میاندوآب

20:30 - 03 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۳۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - جلسه تعامل و همکاری مابین روسای کمیته امداد و اداره زندان‌های میاندوآب برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره زندانهای آذربایجان غربی، جلسه تعامل و همکاری مابین روسا و مددکاران در زندان میاندوآب برگزار شد.

در این جلسه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میاندوآب طی سخنانی اعلام کرد : این کمیته آمادگی دارد تا در تمامی موارد خانواده های زندانیان بی بضاعت و کم بضاعت زندان میاندوآب را که فاقد توانایی مالی هستند ، تحت پوشش قرار داده و به آنان کمک کند.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار مراقبتهای بعد از خروج زندانیان بمنظور بازگشت دوباره آنان به محیط حبس و طی توافق بعمل آمده در این جلسه مقرر گردید که تمامی نادمین حائز شرایط پس از اتمام دوران محکومیت جهت دریافت تسهیلات خوداشتغالی و خودکفایی به کمیته امداد حضرت امام (ره) میاندوآب  معرفی و تسهیلات دریافت کنند.

در ادامه این دیدار اکبری رئیس زندان شهرستان  میاندوآب ضمن تشکر از حضور و توجه مسئولان کمیته امداد حضرت امام (ره) به زندان شهرستان میاندوآب بیان کرد: کمک کردن به حفظ بنیان خانواده زندانیان و حمایت از آنان یکی از مهمترین رسالت های سازمان بوده و در این راه حمایت های مالی میتواند نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

وی حمایت از این خانواده ها را مانعی برای بروز آسیب اجتماعی بیشتر به خانواده های مددجویان عنوان کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *