رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عذرخواهی فردوسی پور از وزیر امورخارجه/دلیل واقعی پخش نشدن مصاحبه فردوسی پور و ظریف

10:34 - 01 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۲۰۲
خبرگزاری میزان - عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه 90 شب یلدا از محمد جواد ظریف عذر خواست.
به گزارش عادل فردوسی پور که مصاحبه ای فوتبالی با وزیر خارجه کشورمان انجام داده است، در ابتدای برنامه اش گفت:« ما برای ویژه برنامه امشب با وزیر امور خارجه گفتگوی ورزشی را انجام دادیم که مسوولان صداوسیما صلاح ندیدند این مصاحبه پخش شود. ان‌شاءالله بزودی این مصاحبه پخش می شود و من برای اینکه امشب مصاحبه روی آنتن نرفت از ایشان عذرخواهی می کنم.»



عذرخواهی فردوسی پور از وزیر امورخارجه + عکس

علت عدم پخش گفتگوی ظریف در 90 مشخص شد

همزمان یک منبع آگاه در شبکه سه سیما علت عدم پخش مصاحبه فردوسی پور با محمدجواد ظریف را شیوه غیرحرفه ای تهیه کننده برنامه برای اجبار سازمان به پخش این گفت و گو عنوان کرده است.
به گزارش دانا انتشار چند فریم عکس از این گفت و گو در حالی که هنوز این آیتم تایید پخش شبکه را نگرفته بود، در راستای فشار به سازمان ارزیابی شده است.
گفته می شود این عکس ها با هماهنگی فردوسی پور منتشر شده بود.
این منبع آگاه، تاکید بر نظم و انضباط سازمانی را علت اصلی عدم پخش این آیتم دانسته و گفته است که دکتر ظریف و همکارانشان در وزارت خارجه در برنامه های مختلف تلویزیون در چند ماه اخیر ساعت ها حضور داشته اند و علت عدم پخش گفتگو با ایشان در نود، رفتار غیرحرفه ای تهیه کننده برنامه بوده است.



/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *