همکاری تجاری میان ایران و اتریش ۲۰ درصد رشد یافته است

19:19 - 30 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان - رایزن تجاری اتریش در ایران با بیان اینکه تا پایان امسال همکاری‌های بانکی اتریش در ایران بیشتر می‌شود، گفت: در سال گذشته در ارتباط تجاری ایران و اتریش ۲۰درصد رشد داشتیم که امیدواریم سال آینده این درصد افزایش یابد.
به گزارش گروه اقتصادی ، نوماس موتیک عصر امروز در نشست معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی با قدردانی از استاندار این استان، اظهار داشت: پیروزی سیاسی ایران در لغو تحریم‌ها نتایج خوبی داشت و امیداوریم در زمینه ارتباطی و بین المللی نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی افزود: ما در زمینه ارتباط و همکاری تجاری با ایران در سال گذشته 20درصد رشد داشتیم که امیدواریم در سال آینده بیشتر شود.

رایزن تجاری اتریش در ایران با بیان اینکه ایران و اتریش مشترکان زیادی با یکدگیر دارند، گفت: تاریخچه فرهنگی سیاسی و ظرفیت‌های متقابل بین دو کشور زیاد است و ما به‌دنبال آن هستیم که علاوه بر ارتباط تجاری، همکاری‌های تجاری که شراکت تجاری و اقتصادی  است را داشته باشیم و همکاری‌ها در سال آینده در بخش آموزش، محیط زیست، ماشین آلات گسترش یابد.

موتیک با بیان اینکه در 6 ماه گذشته بیش از 12 سند در بحث‌های سرمایه‌گذاری بین اتریش و ایران منعقد شد، افزود: در 6ماه آینده سفرهای متعددی به کشور ایران انجام می‌شود‌.

رایزن تجاری اتریش در ایران با بیان اینکه مدیران خراسان جنوبی پیگیری کنند تا از ظرفیت‌های به‌وجود آمده استفاده شده و ارتباط بیشتر فراهم شود، اظهار داشت: امیدواریم تا اواخر سال شمسی ایران بتوانیم فعالیت‌های بانکی خود را در ایران آغاز کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *