قوه قضائیه در راستای جمع آوری معتادان زن همکاری خوبی داشته/جمع آوری 550 زن معتاد طی 3 هفته گذشته

9:37 - 30 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۷۸۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت:با حکم قوه قضائیه، طی سه هفته گذشته 550زن معتاد از سطح شهر جمع آوری شدند.
قوه قضائیه در راستای جمع آوری معتادان زن همکاری خوبی داشته/جمع آوری 550 زن معتاد طی 3 هفته گذشته

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ، درباره زنان معتاد گفت: قوه قضائیه در راستای جمع آوری معتادان زن همکاری خوبی داشته به طوری که با ستاد مبارزه با مواد مخدر، اقدامات خوبی را همچون تصویب ماده 16 انجام داده اند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اگر این موضوع استمرار پیدا کند، معتادان شهرستانی بعد از جمع آوری، به شهرستان خود منتقل و به کمپ‌های آن منطقه معرفی خواهند شد، گفت: همچنین خارجی ها از طریق وزارت کشور، از کشور اخراج خواهند شد چرا که طبق ماده 16 ملزم به ترک هستند.

معاون اجتماعی شهرداری تهران با بیان این مطلب که با حکم قوه قضائیه طی سه هفته گذشته 550زن معتاد از سطح شهر جمع آوری شدند، اظهار کرد: حدود 400 نفر از این افراد به کمپ شفق منتقل شدند؛ از این تعداد 100 نفر آنها معتاد نبوده بلکه کارتن خواب بوده و به سرای بانوان منتقل شدند. همچنین بخشی از این افراد، باردار بودند که با حکم قضایی به بهزیستی معرفی شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *