تلاش های زیادی در زمینه مفاسد اقتصادی صورت گرفته است

11:53 - 29 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام قدرتی گفت: در زمینه مفاسد اقتصادی تلاش های زیادی صورت گرفته اما از مبارزه فرهنگی غفلت کرده ایم .
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خرسان شمالی، حجت الاسلام نورالله قدرتی در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال در امور اراضی ملی اظهارکرد: در خصوص مفاسد اقتصادی تلاش های زیادی صورت گرفته است اما از مبارزه فرهنگی غفلت کرده ایم .

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در ادامه افزود: خوشبختانه حساسیت‌های ویژه ای نسبت به موضوعات مفاسد اقتصادی و تعرض به حقوق بیت المال ایجاد شده و همین امر باعث شده اقدامات زیادی در این خصوص انجام گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه امنیتی ، انتظامی ، قضایی و ... نمی تواند ما را به صورت کامل به اهداف مورد نظر برساند خاطرنشان کرد: همه ما باید نقش مبارزه فرهنگی را به خوبی درک کرده و آن را باور داشته باشیم و هر ارگان و نهادی باید در این راستا تلاش کند تا این زحمات دسته جمعی نتیجه دهد .

وی خاطر نشان کرد: ابهامات قانونی ، ناکارآمدی قوانین ، تخصصی نبودن مدیریت‌ها و عوامل خارجی برخی از موانع موجود در خصوص برخورد با جرائم و آسیب های موجود است اما دلیل کافی نیست .





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *