ترکیدگی لاستیک اتوبوس در آزادراه قم ـ تهران با 37 مسافر دانش‌آموز

19:01 - 28 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۱۲۰۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان - رئیس پلیس راه قم از ترکیدگی لاستیک اتوبوس در آزادراه قم ـ تهران با 37 مسافر دانش‌آموز خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت.
به گزارش گروه اجتماعی به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد گفت: ساعت 15 و 30 دقیقه روز گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل 37 مسافر دانش‌آموز که از قزوین به قم برای زیارت مراجعه می‌کرد در مسیر برگشت کیلومتر 36 آزادراه قم - تهران به علت ترکیدگی لاستیک جلو سمت چپ، کنترل وسیله نقلیه از عهده راننده خارج شد.

وی ادامه داد: اتوبوس پس از برخورد با گارد وسط و یک تیر چراغ برق و عبور از این موانع به مسیر مخالف رفته و در لاین اضطراری متوقف شد که خوشبختانه هیچ خودرویی در مسیر روبه‌رو با آن برخورد نکرد و این حادثه به خیر گذشت.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: بی کیفیت بودن لاستیک که دارای آج بالای 70درصد و ساخت کشور چین بود از قسمت داخل آن دچار ترکیدگی و منجر به عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده شد.

جمشیدی‌راد با تأکید بر اینکه رانندگان به هیچ عنوان نباید از لاستیک‌های بی کیفیت استفاده کنند، گفت: باید وارد کنندگان اینگونه لاستیک‌ها که با جان مردم بازی می‌کنند، پاسخگو باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *