حضور ۹۰ درصدی محصولات سامسونگ در پروژه اينترنت اشياء

10:48 - 28 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۰۹۲۶
خبرگزاری میزان - شرکت سامسونگ اعلام کرده است که در بازه زماني پنج ساله، نود درصد از تمامي محصولات خود را به اينترنت اشياء متصل خواهد کرد.
به گزارش به نقل از خراسان، بنا بر اظهارات گري وو، مدير تجاري سامسونگ در تايوان، اين کمپاني تا قبل از سال ۲۰۱۷ ميلادي نود درصد از تلويزيون‌هاي بسيار ظريف ال سي دي خود و همچنين تلفن‌هاي هوشمند اين شرکت را به سيستم اينترنت اشياء (IoT) مجهز خواهد کرد.
 
حضور ۹۰ درصد از محصولات سامسونگ در پروژه اينترنت اشياء

در پايان سال دو هزار و بيست نيز تمامي توليدات کمپاني سامسونگ به اين سيستم مجهز خواهند شد. او در اين‌ باره بيان کرده است که تا سال 2016 ميلادي تعداد دستگاه‌هاي مجهز به سيستم اينترنت اشياء در سراسر جهان به 6.4 ميليارد خواهد رسيد.
 
هزينه انجام اين پروژه براي سامسونگ چيزي برابر با ۸۶۹ ميليون دلار خواهد بود؛ که اين مقدار در واقع چيزي معادل با شصت درصد کل مخارج اين شرکت است. به اين ترتيب از آنجايي که بازار فناوري اطلاعات تايوان يک درصد بازار جهاني است مقدار هزينه مصرف شده کمپاني سامسونگ در بازار اين شرکت نيز در حدود دو مميز سي و پنج صدم ميليون دلار خواهد بود.
 
علاوه بر اين، بيشتر کمپاني‌هاي ارائه دهنده اين فناوري در تايوان تنها ارتباط تک‌ بعدي را براي اين فناوري برگزيده‌اند اين در حالي است که کمپاني سامسونگ بين تمامي محصولات برند خود ارتباط چندبعدي فراهم خواهد کرد و به اين ترتيب خريداران با انتخاب‌هاي بيشتري روبرو هستند.
 
سامسونگ براي شروع، ابتدا اين پروژه را تنها به مراکز تجاري مانند هتل‌ها، مراکز حمل‌ونقل و ترابري، خرده‌ فروشان صنايع مالي و آموزش‌وپرورش ارائه خواهد کرد.
 
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *