رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم اجرای سریع احکام قضایی

1:15 - 26 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۰۳۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - عتباتی ضمن تأکید بر اجرای سریع احکام قضایی گفت: بی شک هر چه اجرای احکام سریعتر انجام گیرد اجرای عدالت در جامعه ملموس تر شده و امنیت روحی و روانی در جامعه بیشتر خواهد بود.
به گزارش به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، جلسه بررسی مصوبات کمیسیون اخلاقی فرماندهی انتظامی استان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون دادستان، فرمانده انتظامی مرکز استان، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان، رئیس پلیس آگاهی استان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رئیس دایره خدمات قضایی استان در دفتر دادستانی برگزار شد.

 در این جلسه ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، با اشاره به ابلاغ طرح امنیت اخلاقی از اواخر تیر ماه امسال، هماهنگی موجود مابین مراجع قضایی و مراجع انتظامی در اجرای طرح را مناسب ذکر کرد و افزود: یکی از مهمترین ویژگیهای این طرح داشتن نگاه پیشگیرانه نسبت به جرائم است که در این راستا انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین اقدامات می باشد.

عتباتی با اشاره به برخی از جرائم همچون جرائم منافی عفت تصریح کرد: یکی از علل ترویج ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه استفاده از گیرنده های ماهواره ای می باشد که با توجه به سیاستهای دستگاه قضایی و اجرای قانون ممنوعیت بکار گیری ماهواره چه در مقام استفاده و توزیع آن طبق مقررات برخورد می گردد.

وی ضمن تأکید بر اجرای سریع احکام قضایی گفت: بی شک هر چه اجرای احکام سریعتر انجام گیرد اجرای عدالت در جامعه ملموس تر شده، امنیت روحی و روانی در جامعه بیشتر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *