ایجاد نگرشی نو در فعالیتهای اشتغال و حرفه آموزی

23:30 - 25 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۰۲۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- مدیر کل زندان های اصفهان بر ایجاد نگرشی نو در امر اشتغال وتوسعه فعالیت های آن تاکید کرد.
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، امیری در جلسه شورای اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان های استان  از تلاش ها و زحمات خیریه نذر و اشتغال حضرت امام حسین (ع) در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده های مددجویان تقدیر کرد و خواستار توسعه آن در سطح مناطق مختلف استان شد.

وی  بابیان اینکه اشتغال و حرفه آموزی در سطح زندانهای استان توانسته است از بسیاری از آسیب ها بکاهدگفت: ایجاد اشتغال و حرفه آموزی در سطح زندانهای استان با حضور بخش های خصوصی، خیرین و تلاش همکاران در مجموعه زندانهای استان و بنیادتعاون بر کسی پوشیده نبوده و با توجه به پتانسیل موجود توسعه این امر در سطح استان براحتی قابل تحقق خواهد بود.

امیری دربخش دیگری از سخنانش حمایت از خانواده های مددجویان در امر اشتغال را یکی از راههای توسعه امنیت در جامعه دانست و تصریح کرد: حرکت جدیدی که در زمینه اشتغال و کسب درآمد برای خانواده های مددجویان در مناطق آسیب پذیر اخیراً راه اندازی و ایجاد شده موجب استقبال و کاهش آسیب و افزایش و توسعه هرچه بیشتر امنیت در جامعه شده است.

مدیر کل زندانهای استان اصفهان گفت: تنوع فعالیت های اشتغال زایی ویژه مددجویان و خانواده های آنان از جمله اقداماتی است که می تواند زمینه ساز استقبال هر چه بیشتر آنها شود.

امیری در پایان سخنانش بر توسعه اشتغال در بخش های بنیادتعاون،پرداخت حق الزحمه و حقوق ودستمزد به مددجویان و خانواده های آنان در زمان مقرر تاکید کرد.

در ادامه این جلسه نیز دیگر اعضاء به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه راههای توسعه اشتغال و حرفه آموزی در سطح زندانهای استان پرداختند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *