بانکداری الکترونیک ابزار کارآمدی در پساتحریم است
خبرگزاری میزان - رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از رفع برجام به عنوان پلی برای ارتباط با تکنولوژیهای نوین بانکداری و پرداخت نام برد و گفت: یکی از محدودیتهای آزاردهنده نظام بانکی قطع ارتباط الکترونیکی با دیگر بانکهای دنیا بود.
به گزارش ، دبیر پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت اظهار داشت: با رفع تحریمها و برداشته شدن محدودیتهای ارتباطی، نظام بانکی کشور باید برای تحولات بزرگی آماده باشد.
وی در ادامه افزود: با توجه به استقبال ویژه عموم مردم از فناوریهای نوین بانکداری الکترونیکی طی سالهای گذشته، دست اندرکاران این حوزه باید برای ورود به دوران جدید با نوآوریهایی در سیستمها و روشهای پرداخت در جهت حفظ بازار تلاش کنند.
دبیر همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت از عمده اشکالات سیستمهای پرداخت کنونی در کشور به یکسان بودن آنها اشاره کرده و گفت: شرکتهای فعال در این زمینه و بانکها باید به تکریم مشتری و ایجاد فضای رقابتی توجه بیشتری داشته و در جهت رفع نیازهای مشتریان گام بردارند. طیفهای مختلفی که از خدمات پرداخت الکترونیکی استفاده میکنند حتما باید در حد نیازهای خود از این امکانات و خدمات بهرهمند شوند.
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ادامه داد: آمار تراکنشهای بیش از ۱۰۰ میلیون به صورت روزانه آمار خوبی در بین بسیاری از کشورهای دیگر محسوب می شود و این موضوع جذابیت بازار پرداخت و بانکداری الکترونیکی را برای شرکتهای خارجی که در انتظار رفع تحریمها هستند بسیار بالا برده است. ضمن اینکه این شرکتها مدتها است مطالعه بر روی جامعه مشتریان بانکداری الکترونیک را آغاز کرده و به خوبی از نیازهای استفادهکنندگان از این خدمات آگاه هستند.
وی در ادامه افزود: با توجه به استقبال ویژه عموم مردم از فناوریهای نوین بانکداری الکترونیکی طی سالهای گذشته، دست اندرکاران این حوزه باید برای ورود به دوران جدید با نوآوریهایی در سیستمها و روشهای پرداخت در جهت حفظ بازار تلاش کنند.
دبیر همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت از عمده اشکالات سیستمهای پرداخت کنونی در کشور به یکسان بودن آنها اشاره کرده و گفت: شرکتهای فعال در این زمینه و بانکها باید به تکریم مشتری و ایجاد فضای رقابتی توجه بیشتری داشته و در جهت رفع نیازهای مشتریان گام بردارند. طیفهای مختلفی که از خدمات پرداخت الکترونیکی استفاده میکنند حتما باید در حد نیازهای خود از این امکانات و خدمات بهرهمند شوند.
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ادامه داد: آمار تراکنشهای بیش از ۱۰۰ میلیون به صورت روزانه آمار خوبی در بین بسیاری از کشورهای دیگر محسوب می شود و این موضوع جذابیت بازار پرداخت و بانکداری الکترونیکی را برای شرکتهای خارجی که در انتظار رفع تحریمها هستند بسیار بالا برده است. ضمن اینکه این شرکتها مدتها است مطالعه بر روی جامعه مشتریان بانکداری الکترونیک را آغاز کرده و به خوبی از نیازهای استفادهکنندگان از این خدمات آگاه هستند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *