پایتخت امشب برفی است/دمای هوا، چهارشنبه به یک درجه زیر صفر می‌رسد

13:40 - 23 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۲۷۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که پایتخت امشب برفی است، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه هاي پیش یابی هواشناسی دمای هوای پایتخت چهارشنبه به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.
پایتخت امشب برفی است/دمای هوا، چهارشنبه به یک درجه زیر صفر خواهد رسیدفریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت هوای پایتخت اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه هاي پیش یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی روز دوشنبه در نیمه غربی کشور تداوم می یابد که پیامد آن بارش برف در شمال غرب، غرب، دامنه هاي زاگرس ودامنه هاي البرز و در جنوب و جنوب غرب کشور بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود. 

وی در ادامه با بیان این مطلب که در روز سه شنبه ضمن اینکه از فعالیت این سامانه در نیمه غربی
کاسته می شود، بارش پراکنده برف و باران در شمال، مرکز و جنوب کشور ادامه می یابد.، افزود: از بعدازظهر سه شنبه در نیمه غربی کشور فعالیت سامانه خاتمه یافته و با انتقال آن به شرق، بارش بصورت برف و باران در شمال شرق، شرق سواحل خزر و البرز شرقی پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به این‌که بارش برف به شکل پراکنده تا چهارشنبه صبح درشمال شرق کشور ادامه می یابد، گفت: با بارش برف در روزهاي دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب، غرب و دامنه هاي مرکزي زاگرس و دامنه هاي البرز، و روزهاي سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور، لغزندگی جاده به‌ویژه درمناطق کوهستانی با کولاک برف و برخی نقاط با مه غلیظ پیش بینی می‌شود.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: دمای هوا در پایتخت ابری و غبارآلود بتدریج بارش برف  و در شهرهای جنوبی بارش باران و برف پیش بینی شده است، در واقع پایتخت امشب بارانی است. همچنین دمای هوای پایتخت فردا به 1 و پس فردا به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.


 


برچسب ها: پایتخت هوا دما امشب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *