بازسازی کانال انتقال آب به شهرهای جنوب شرق خوزستان

1:30 - 23 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۹۰۰۳
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - عملیات تعمیر و بازسازی بخشی از کانال انتقال آب به شهرهای بندر امام خمینی، ماهشهر، امیدیه، هندیجان و رامشیر بدون قطع آب با موفقیت به اتمام رسید.
به‌گزارش ، معاون تعمیر و نگهداری شرکت بهره‌برداري توليد و انتقال آب جنوب‌شرق گفت: عملیات تعمیر و بازسازی بدنه بتونی کانال انتقال آب، طبق پیش بینی به‌عمل آمده در برنامه 120 روزه دوم، با نظارت واحد پدافند غیرعامل، مدیریت بحران شرکت، حوزه معاونت فنی و مهندسی و با همکاری سایر واحدها در قالب سناریوی عملیاتی برنامه‌ریزی شده، هم‌زمان در سه نقطه انجام شد.

محمد احمدیان افزود: در این عملیات که 36 ساعت به طول انجامید، نقاط آسیب دیده در کیلومترهای 17، 33 و 84 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

وی در خصوص حساسیت این عملیات و با اشاره به اینکه کانال مذکور وظیفه انتقال آب شرب مناطق شهری و صنعتی جنوب شرق استان را بر عهده دارد، گفت: به دلیل اهمیت این کانال در انتقال آب آشامیدنی شهرها و مناطق جنوب شرق، قطع کامل جریان آب جهت انجام تعمیرات میسر نبود، بنابراین این عملیات در تمامی نقاط با احداث حوضچه خشک و انتقال آب توسط لوله (ایجاد مسیر موقت انتقال) صورت پذیرفت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *