انتقال دانش فنی از دستاوردهای همایش IPF خواهد بود

4:00 - 20 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۱۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که در دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران، طرحهای توسعه ای به سرمایه گذاران معرفی می شود، گفت: انتقال دانش فنی و نیز ورود فناوریهای روز جهان از دیگر دستاوردهای این همایش خواهد بود.
به گزارش ، عباس شعری مقدم در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: همایش امسال IPF با توجه به شرائط کنونی کشور و آمادگی شرکتهای خارجی برای حضور دوباره در صنعت پتروشیمی کشورمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی افزود: حضور گسترده شرکتهای خارجی نشان از اهمیت صنعت پتروشیمی ایران برای آنها دارد و در این همایش، مذاکره های مختلفی با شرکتهای خارجی انجام خواهد شد تا پس از رفع تحریمها شرائط برای حضور علاقه مندان به حضور در صنعت پتروشیمی کشورمان تبیین شود.

شعری مقدم تصریح کرد: این همایش یکی از موفقیت ترین همایشها در عرصه بین المللی است و می توان با بزرگان این صنعت افزون بر معرفی طرحهای توسعه ای که نیازمند سرمایه گذاری هستند، برای توسعه همکاریها برای انتقال دانش فنی و نیز ورود فناوریهای روز جهان رایزنی و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: روند رو به رشد توسعه صنعت پتروشیمی ایران با برگزاری همایش IPF و تبادل نظر و ارائه دستاوردهای کارشناسان ایرانی در کنار شرکت کنندگان خارجی بدون تردید با جدیت بیشتری تداوم خواهد یافت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *