رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

48 دلال ارز دستگیر و 230 هزار دلار ضبط شد

12:16 - 19 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۰۶۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان - مدیرمبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: امروز ۴۸ نفر از دلالان غیرقانونی ارز که با خرید وفروش غیرموجه ارز، ثبات این بازاررا برهم زده بودند دستگیرشدند و ۲۳۰ هزار دلار به همراه مقادیر دیگری ،ارز از آنان کشف وضبط شد.
به گزارش ، سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به ادامه دار بودن اجرای این طرح برای بازگرداندن ثبات به بازار ارز افزود: این افراد براساس گزارش ها و اعلام بانک مرکزی شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی وسازمان تعزیرات حکومتی دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد دیگری از این متخلفان که تلاطم در بازار ارز ایجاد کرده اند از سوی بانک مرکزی شناسایی وبه زودی دستگیر خواهند شد ، تصریح کرد: ضبط ارزهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی از 2 تا 4 برابر مقدار ارز کشف شده ؛ مجازات این افراد است.

مدیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از پایان سال 92 الزامی شده است ، گفت: خلاء قانونی برای مجازات این متخلفان مانع از اجرایی شدن آن بود که با اصلاح مواردی از این قانون در سال 94 اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم شد.

اجتهادی افزود: با توجه به اینکه افرادی در ناامن کردن و بی ثباتی بازار ارز دخالت دارند، سازمان تعزیرات حکومتی با قاطعیت به این پرونده ها رسیدگی خواهد کرد وبه قطع جلوی هرگونه خرید و فروش غیرمجاز ارز می گیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *