امضای تفاهم نامه همکاری بین کانون اصلاح و تربیت و اداره کل زندان‌های آذربایجان شرقی

0:00 - 19 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۹۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - کانون اصلاح و تربیت و اداره کل زندان‌های آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی در راستای انعقاد تفاهم نامه همکار ی فی مابین در جهت اجرای برنامه های فرهنگی ، تربیتی و هنری در بین جوانان و نوجوانان و فرزندان زندانیان ، جلسه ای بین مدیر کل زندانها و سرپرست کانون اصلاح و تربیت استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

میر علی اکبر بنی هاشمی مدیرکل زندانهای این استان پرورش فکر را سخت از پرورش جسم دانست و افزود : از آنجائیکه زندانی همیشه برای تفکر وقت لازم را دارد باید توانایی صحیح اندیشیدن را یاد بگیرد و با استفاده از مربیان توانمند در راستای افکار مثبت قدم بردارد.

بنی‌هاشمی توجه به نیاز‌های فرهنگی برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را نیاز مبرمی دانست و بر ایجاد تعاملات سازنده با کانون در همین راستا تاکید کرد.

وی فرزندان زندانیان همچنین زندانیان کانون اصلاح و تربیت را از مخاطبان این فعالیت‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد با انعقاد تفاهم‌نامه در آینده نزدیک برنامه‌های مورد نظر به مرحله‌اجرا برسد.

هادی یوسف‌زاده سرپرست کانون اصلاح و تربیت این استان با اشاره به وظیفه کانون در ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی به تمامی کودکان و نوجوانان تصریح کرد: کودکان و نوجوانانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند بیش از همسالان خود نیازمند برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌باشند.

وی به آمادگی کانون برای تحت پوشش قراردادن این گروه از کودکان و نوجوانان  تأکید کرد.

یوسف‌زاده استفاده از ظرفیت‌ کتابخانه‌های سیار برای ارائه خدمات فرهنگی از جمله کتابرسانی به نوجوانان مراکز اصلاح و تربیت، کمک به تجهیز کتابخانه این مراکز و برپایی کارگاه‌های فرهنگی هنری را از جمله اقدامات و فعالیت‌هایی عنوان کرد که می‌توان در قالب تفاهم‌نامه به اجرا درآورد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *