آموزش‌های ضمن خدمت سبب افزایش مهارت‌های زندانبانی می‌شود

22:20 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۹۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - قهرمانی گفت: آموزش‌های علمی کاربردی ز به واسطه آموزشهای کوتاه مدت می‌تواند در تغییر رویکرد زندانبانان نسبت به محیط زندان تاثیرات مثبتی داشته باشد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت؛ خسرو قهرمانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور افزود: آموزشهای ضمن خدمت در سازمان زندانها به صورت برنامه ای مدون پیش بینی شده است که این مسئله سبب شده تا الگوی مناسبی برای برخی از ادارات شویم.

وی تصریح کرد: آموزشهای علمی کاربردی نیز به واسطه آموزشهای کوتاه مدت می تواند در تغییر رویکرد زندانبانان نسبت به محیط زندان تاثیرات مثبتی داشته باشد.

قهرمانی ادامه داد: با روی کار آمدن آموزشهای ضمن خدمت و علمی کاربردی در بسیاری از قسمتها شاهد آن بودیم که توانمندی زندانبانان و نگاه آنها به زندانیان تا حدود زیادی تغییر یابد.

شایان ذکر است معاون توسعه مدیریت و منابع  سازمان زندانهای کشور از تمام قسمت‌های مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت بازدید و ضمن تقدیر از اقدامات انجام یافته خاطر نشان داشت: دفتر آموزش و پژوهش به لحاظ ارائه آموزشهای مختلف و الگوهای آموزشی توانسته است در بسیاری از پست‌های زندانبانی تغییر رویکرد را عملی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *