165گرانفروش بلیت سفر اربعین تعزیر شدند

18:00 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۹۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از تعزیر 165 گرانفروش بلیت سفر اربعین خبر داد.
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، با پایان سفر زیارتی ویژه اربعین به کربلای معلی و بازگشت مردم، کار رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی به تخلفات گرانفروشان بلیت هوایی، زمینی و دریایی نیز به پایان رسید.

محمد حسن سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در این خصوص گفت: تخلفات سفر زیارتی اربعین بیشتر به 3 استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان معطوف می شد که با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان سازمان هواپیمایی کشور و نیروی انتظامینظارت و رسیدگی به تخلفات انجام شد.

وی افزود: این گشت با همکاری 72 رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و در قالب 146 اکیپ گشت مشترک انجام شد که طی آن از 690 واحد صنفی بازرسی صورت گرفت و 165 پرونده به ارزش ریالی 88 میلیون و 728 هزار تومان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرابیان اظهار داشت: هموطنان می توانند شکایات خود در مورد کالا و خدمات از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب و ... را به سامانه پیامکی 30009651 ارسال کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *