رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه خدمات امدادی به بیش از 22 هزار زائر پیاده در طرح همسفران خورشید/بکارگیری 57 دستگاه آمبولانس برای پوشش امدادی پیاده روی زائران

14:41 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۸۶۹
خبرگزاری میزان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از ارائه خدمات امدادی به 22 هزار و 108 زائر پیاده در محورهای مواصلاتی استان در قالب طرح همسفران خورشید خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، سیدمجتبی احمدی گفت: از ابتدای اجرای طرح همسفران خورشید تاکنون در محورهای چناران، قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، سرخس و فریمان به 22 هزار و 108 زائر پیاده امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد 33پایگاه ثابت جاده‌ای، 7 کانکس امدادی، 75 دستگاه چادر امدادی به منظور خدمت‌رسانی به زائران پیاده ایام آخرماه صفر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در طرح همسفران خورشید 35 هزار پانچو و کاور امدادی و همچنینی ک هزار و 909 بسته آموزشی در میان زائران پیاده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از بکارگیری 57 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس؛ 17 دستگاه خودروی نجات، 36 دستگاه خودروی کمک دار سبک، 17 خودروی سنگین، 2  دستگاه خودروی ارتباطات، 7 دستگاه خودروی ون و107  دستگاه سایر خودروها خبر داد و یادآور شد: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به سانحه دیدگان و مصدومان احتمالی نیز یک فروند بالگرد امدادی به صورت آماده باش و یک فروند بالگرد به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، در اجرای طرح همسفران خورشید و کمک به مسافران نیز اسکان اضطراری، توزیع بسته های اضطراری، پانچو، کاور امدادی، پتو و همچنین مواد غذایی نظیر بیسکویت، آب آشامیدنی، کشمش و خرما پیش بینی شده که در میان در راه ماندگان توزیع می‌شود.

یادآور می‌شود،  جمعیت هلال احمر استان‌های خراسان های شمالی، خراسان جنوبی، قم، تهران، گلستان، مازندران، سیستان، سمنان و  یزد در اجرای طرح همسفران خورشید همگام با جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *