کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

18:49 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۵۷۲
اولیویرا از تراکتورسازی جدا شد/ تونی جمعه راهی پرتغال می‌شود، پیدا شدن جسد یکی از زائران حادثه سقوط مینی‌بوس در محور هراز، آخرین وضعیت بهداد سلیمی بعد از جراحی، عکس/ جاده چالوس درسال ۱۳۲۰ از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش  رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی میزان در نظر دارد هر روزه اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر نماید. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست .

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/این گیاهان تزئینی نیستند!

به گزارش مهر ، ورود مواد مخدر صنعتی و قرص‌های روان‌گردان این روزها به داستانی تکراری برای خانواده‌ها تبدیل‌شده است، قصه‌ای که به دلیل عدم توجه به این معضل، پایان غمناکی را در برخی از خانواده‌ها رقم‌زده است.این روزها مواد مخدری همچون کراک، شیشه و ماری‌جوانا جای تریاک را گرفته‌اند و هرروز نیز بر تعداد معتادان به مواد مخدر جدید نیز افزوده می‌شوداین روزها مواد مخدری همچون کراک، شیشه و ماری‌جوانا جای تریاک را گرفته‌اند و هرروز نیز بر تعداد معتادان به مواد مخدر جدید افزوده می‌شود و متأسفانه عوارضی بسیار بدتر از مواد مخدر سنتی را هم برای معتاد به همراه دارند.در استعمال و آسان شدن تهیه این‌گونه مواد مخدر و ارزانی دلیل اصلی شیوع این‌گونه مواد مخدر است اما این روزها خبرهای بسیار نگران‌کننده‌ای از افزایش تولید خانگی برخی از اقلام مواد مخدر به گوش می‌رسد. افزایش گرایش به سمت استفاده از ماری‌جوانا این روزها دغدغه‌ای انکارناپذیر شده است که به نظر می رسد مسئولان هم هنوز به دید واقعی، در این خصوص دست نیافته اند و حقایق دیده نمی‌شود.

رد پای این نوع ماده مخدر در گلدان‌هایی است که در گوشه هر خانه‌ای می‌تواند قرار گیرد و مصرف‌کننده می‌تواند آن را در گوشه اتاقش هم نگهداری کند.چند وقت قبل بود که مأموران نیروی انتظامی موفق به کشف یک مزرعه ماری‌جوانا در شهر ماهان در نزدیکی کرمان شدند.در این کشف فردی اقدام به کشت ۵۴ بوته ماری‌جوانا در خانه خودکرده بود که شامل ۶۰ کیلو از این نوع مواد مخدر می‌شد.اما حالا کارشناسان نگران این مسئله هستند که هر معتاد برای تأمین مصرف روزانه خود اقدام به کشت این ماده مخدر در خانه کنند و ناآگاهی خانواده از نوع این گیاه موجب می‌شود عملاً مخفی‌کاری فرد معتاد با موفقیت بیشتری انجام شود.هرچند این نوع ماده مخدر هنوز به‌صورت گسترده شایع نشده است اما رد پای این ماده مخدر با نامهای مختلف در جامعه دیده می‌شود.سرهنگ علیرضا پریور گفت: همین مبارزه‌های جدی موجب شده است قاچاقچیان به‌ فکر انتقال مواد مخدری باشند که دارای حجم کمتری باشند و به‌سادگی بتوانند آن‌ها را جابجا کنند.مواد مخدر صنعتی بسیار ارزان و قابل‌دسترس هستند و به همین دلیل امکان شیوع آن‌ها بین جوانان نیز بیشتر است.

اولیویرا از تراکتورسازی جدا شد/ تونی جمعه راهی پرتغال می‌شود

به گزارش فارس، تونی اولیویرا بعد از گذشت 13 هفته از لیگ برتر و عدم کسب نتایج مطلوب همراه با تراکتورسازی به همکاری خود با این باشگاه پایان داد.سرمربی پرتغالی قرمزپوشان تبریزی که قبل از بازی با ملوان و در جلسه با سعید عباسی بحث جدایی‌اش مطرح شده بود در نهایت بعد از جلسات متعدد و توافقی که صورت گرفت از جمع تراکتورسازی جدا شد.طبق توافقات انجام شده قرارداد این مربی لحظاتی پیش با تراکتورسازی فسخ شد و طبق برنامه این مربی جمعه ایران به مقصد کشورش ترک خواهد کرد.اولیویرا که در 3 مقطع مختلف هدایت این تیم را بر عهده گرفته است برای سومین بار به همکاری خود با تراکتورسازی پایان داد.

تصاویر پیدا شدن جسد یکی از زائران حادثه سقوط مینی‌بوس در محور هراز

به گزارش فارس، عصر دوشنبه شانزدهم آذرماه پیکر یکی دیگر از جان‌باختگان حادثه سقوط مینی‌بوس حامل 12 زائر کربلای حسینی در محور مواصلاتی هراز پیدا شد و کماکان عملیات تجسس برای یافتن جسد دو زائر مفقود شده ادامه دارد. مهدی ولی پور سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ادامه جستجو و افزایش نیروهای عملیاتی برای یافتن جسد 2نفر از سرنشینان مفقود شده مینی بوس حامل زائرین اربعین در محور هراز گفت: علی رغم وضعیت نامناسب جوی 12 تیم مجهز عملیاتی به همراه سگهای تجسس از سوی جمعیت هلال احمر استان به منطقه حادثه اعزام شدند و عملیات جستجو با مشارکت آتش نشانی و سایر دستگاههای ذیربط در حال انجام است.

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

آخرین وضعیت بهداد سلیمی بعد از جراحی/ آغاز بدنسازی از هفته آینده

به گزارش مهر، داود باقری با یادآوری اینکه بهداد بلافاصله و یک روز بعد از عمل کار فیزیوتراپی زانوی خود را آغاز کرد، اظهارداشت: اولویت کار ما برای رساندن هر چه سریعتر سلیمی به شرایط تمرین و مسابقه فیزیوتراپی بود که خوشبختانه به طور منظم و بی وقفه دنبال می شود. بهداد روزی یک جلسه فیزیوتراپی دارد. البته علاوه بر این به دو فاکتور مهم دیگر که تاثیر گذار در وضعیت نهایی وی است هم توجه زیادی داریم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنهبرداری در این رابطه ادامه داد: تغذیه بهداد سلیمی زیر نظر یک متخصص تغذیه تحت کنترل است. به هر حال بهداد در دسته سنگین وزن کار می کند، اگر به مسئله تغدیه وی در این دوران که تمرینی ندارد، بی توجهی شود منجر به افزایش بافت چربی در بدن وی خواهد شد و این یعنی اضافه شدن یک مشکل به مشکلاتی که فعلا برای بازتوانی کامل بهداد سلیمی با آن مواجه هستیم به خصوص اینکه اصلا زمانی نداریم که بخواهیم بخشی از آن را هم صرف کاهش وزن کنیم. از طرفی در کنار مسئله تغذیه، وضعیت روحی و روانی این وزنه بردار را هم به شدت کنترل می کنیم.

بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان

به گزارش ایلنا، شهباز حسن‌پور با بیان اینکه اکثر ملزومات پزشکی مردم در استان کرمان کمیاب یا نایاب شده‌ است٬ گفت: در تماس‌هایی که با منطقه داشتم٬ با خبر شدم که بازار سیاه ماسک بهداشتی به راه افتاده که با قیمت ۱۲ الی ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که در شرایط اضطراری کنونی این وسایل باید به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس اضافه کرد: متاسفانه تا این لحظه هیچ اقدام عملی و کارسازی در راستای خواسته‌ها و نیازهای ضروری مردم انجام نگرفته و جای تاسف است که اعلام کنم از یکسال پیش به معاون بهداشتی وزارت بهداشت و درمان اعلام کردم که وضعیت بهداشتی استان کرمان نامناسب است و سپس از طریق آقای مرندی در کمیسیون بهداشت مجلس به او پیغام دادم. اما متاسفانه علیرغم تلاش‌های بسیار ما برای سفر وی به سیرجان، اعلام کردند که فرصت ندارند.

عکس/ جاده چالوس درسال ۱۳۲۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جاده چالوس، با نام رسمی جاده ۵۹، یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در مازندران وصل می‌شود. برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده‌های جهان می‌دانند.محور چالوس - کرج از بی نظیرترین مناظر و چشم اندازهای بکر و طبیعی و از پرطرفدارترین مسیرهای منتهی به شمال کشور می‌باشد که همین امر گاهی سبب ترافیک‌های سنگین در تعطیلات می‌شود.

تا اواخر دوره قاجار، جاده‌ای بین کرج - چالوس وجود نداشته و تنها یک مسیر خاکی و مالرو، راه دسترسی به روستاهای این منطقه را تشکیل می‌داده اما به گونه‌ای نبود که ارتباط دهنده شمال و جنوب کشور باشد. این جاده در سال ۱۳۱۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

اعدام در ملاءعام دو سوری به اتهام همکاری با دولت اسد+عکس

نیروهای مخالف اسد موسوم به ارتش آزاد در حال اعدام دو شهروند سوری به اتهام داشتن ارتباط و همکاری با دولت سوریه در ملاء هستند.

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

این تصویر دیروز برفی تهران از پل طبیعت در بزرگراه مدرس گرفته شده است.

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

شرایط سخت مدافعان حرم زیر بارش برف+ عکس

چند رسانه‌ای > عکس - هزار و اندی کیلومتر آن طرف تر، عزیزانی در چنین سرمایی، با چنین وضعیت و امکاناتی در خط اول نبرد با تروریست ها و داعشی های خون خوار هستند، تا من و شما با وجود همه مشکلات کوچک و بزرگمان در امنیت باشیم و بی دغدغه از ناامنی های دور و برمان زندگی کنیم.

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

وقتی روزمرگی‌های یک آبدارچی در اینستاگرام هزاران مخاطب دارد

کاظم عقلمند،‌ آبدارچی ۳۱ ساله ساکن محله عبدل‌آباد تهران، با به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و دیدگاه‌هایش در شبکه‌های اجتماعی، توجه هزاران دنبال کننده را به خود جلب کرده است.شاید عجیب به نظر برسد که چطور یک شهروند عادی، فارغ از همه جذابیت‌های معمول ستاره‌های شبکه های اجتماعی، می‌تواند هزاران نفر دنبال کننده داشته باشد. برای خود او هم عجیب است که چرا مردم نوشته‌ها و عکس‌های او را دنبال می‌کنند و این مسئله را این طور حلاجی می‌کند: «امروز صبح که بیدار شدم وقتی خواستم کفشم را بپوشم، از سرما مثل یک تکه چوب خشک شده بود. می‌دانستم که برای رسیدن از جنوب شهر تا شرکت، در شلوغی مترو و اتوبوس، راه سختی در پیش دارم اما آن چیزی که در نهایت خوشحالم می‌کرد و دلم می‌خواست راجع به آن با مردم حرف بزنم، هوای عالی و تمیز بود. به نظر من چیزهای بد زودگذر هستند. مثلا ۱۶ آذر ۹۴ دیگر تکرار نخواهد شد و یک روز منحصر به فرد است. شاید مردم از این روحیه مثبت‌اندیشی من خوششان می‌آید. خیلی‌ها هم به من گفته‌اند تو خودت هستی و نقش بازی نمی‌کنی،‌ گاهی هم چیزهایی در مورد من می‌گویند که متوجه منظورشان‌ نمی‌شوم، گاهی هم چیزهایی برایم می‌نویسند که با خواندنش به گریه می‌افتم چون خودم بهتر از همه می‌دانم که یک آدم معمولی هستم با همه خوب و بد آدمهای معمولی.»یادم هست که یک روز نوشتم :«آرزو دارم، یک دفعه هم شده یکی از همکاران یا مهمانانم در شرکت، برای من یک چای بریزداین نوشته من در فیسبوک هزاران بار به اشتراک گذاشته شد و آدمهای زیادی به صفحه من آمدند و هزاران درخواست دوستی برای من فرستاده شد. از آن به بعد از خودم و روزمرگی‌هایم نوشتم.الان کمتر از دو ماه است که به اینستاگرام آمده‌ام و بیشتر از ۴هزار نفر تا امروز مرا دنبال می‌کنندکاظم زیاد کتاب می‌خواند، این را خودش می‌گوید. البته از دایره لغات وسیع و نگاه او به زندگی می‌توان این را حدس زد.او نه تنها خودش در مدرسه شبانه درس میخواند بلکه دوستانش را هم مجاب کرده که دیپلم بگیرند.

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس


کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

حاشیه های صحن علنی مجلس+ عکس

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

اسکی در افغانستان+ عکس

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس

کشت ماری‌جوانا در گلدان‌های خانگی/بازار سیاه ماسک‌ بهداشتی در کرمان/باور کنیم اینجا تهران است؟/عکس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *