ادامه بارش برف در شمال شرق و مناطق شرقی کشور

6:11 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۴۲۶
خبرگزاری میزان-مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف در شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور خبر داد.
ادامه بارش برف در شمال شرق و مناطق شرقی کشوربه گزارش گروه اجتماعی میزان،احد وظیفه ،مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ،گفت: بررسی داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی بیانگر ادامه بارش برف در شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور است که در جنوب شرق و شرق کشور گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مناطق یاد شده کاهش دید افقی به دلیل مه‌آلودگی و کولاک برف دور از انتظار نیست. از اواخر وقت دیروزبه تدریج از ناپایداری در این مناطق کاسته می‌شود و توده‌های هوای سرد و خشک در غالب مناطق کشور حاکم شده و تا اواخر هفته جاری ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز با گذر موج تراز میانی جو در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران و برف و در ارتفاعات البرز، استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی می‌شود. این موج بعدازظهر فردا از شمال شرق کشور خارج می‌شود.  امروز دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود. فردا دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروزکمی ابری، در پاره‌ای غبار صبح گاهی، در بعد از ظهر وزش باد، در ارتفاعات افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 9 و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.

 
هم اکنون(ساعت 6:05صبح چهارشنبه) دمای هوای تهران به 1 درجه بالای صفر رسیده است. درهمین زمان مشهد دمای 3درجه ، اردبیل 8 درجه، همدان 3درجه زیر صفر را تجربه می‌کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *