اسکوچیچ مقصر نتایج ضعیف نیست/ فکر سقوط هم در شأن ما نیست

14:10 - 17 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۳۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است "دراگان اسکوچیچ" هیچ تقصیری در نتایج ضعیف این تیم ندارد.
تشکر و خداحافظی رسمی کواچ از ایرانحسین ابراهیمی در خصوص وضعیت تیم فولاد به گفت: بعد از دیدار با استقلال اهواز تنها 2 روز استراحت کردیم و سپس تمرینات را از سر گرفتیم. خدا را شکر با پیروزی به تعطیلات لیگ برتر رفتیم و با روحیه‌ای خوب نیز به مسابقات برمی‌گردیم.

وی افزود: من در این مدت در اهواز ماندم تا تمرینات را دنبال کنم. تمام بچه‌ها در تلاش هستند روند صعودی تیم ادامه پیدا کند.

هافبک تیم فوتبال فولاد با اشاره به نارضایتی هواداران از عملکرد "دراگان اسکوچیچ" تصریح کرد: نباید مشکلات تیم را به گردن "اسکوچیچ" انداخت. یک مربی خوب برای موفقیت، ابزار خوب هم لازم دارد. انشاءالله با جذب بازیکنان مورد نظر وی، شرایط بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد از تدارکات تا مدیریت، همه مقصر هستند. در حال حاضر بحث تغییر سرمربی خاتمه یافته و ما با روحیه‌ای خوب منتظر بازی با نفت تهران هستیم.

ابراهیمی در خصوص صحبت‌های اسکوچیچ مبنی بر این‌که بازیکنان لیگ برتری حاضر نیستند به اهواز بیایند، اذعان داشت: من در یکی، دو ساعت تصمیم گرفتم به فولاد بپیوندم. در تیم نفت چیزهای زیادی یاد گرفتم و با این تیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردم. با این حال با نظر "اسکوچیچ" تصمیم گرفتم به اهواز بیایم. فولاد تیم بزرگی است و قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است.

بازیکن شماره 7 فولاد در مورد احتمال سقوط فولاد عنوان کرد: مطمئن باشید به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. حتی فکر به سقوط هم در شأن فولاد نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *